Ik ben zelf al eens naar een meeting geweest en heb er ook al weer een aantal in de planning staan!
Maar meestal zit de reistijd voor mij rond 1 uur heen en dan dus ook weer 1 uur terug. Nou heb ik de reistijd er zeker voor over want ik vind meetings altijd erg leuk en je leert er ook van!
Toch zou ik graag zelf ook eens een meeting organiseren

Waar?
De meeting zal bij mij op stal gehouden worden omdat we daar een mooie omgeving hebben. De foto's zullen worden gemaakt op een land met aan 3 kanten bomen, en de zon staat er altijd mooi op!
De meeting vind plaats in Vogelenzang. In de titel staat omgeving Heemstede omdat dat waarschijnlijk wat bekender klinkt.
Wanneer?
Een zondag in Mei.
De keuze is uit:
11 Mei, 18 Mei en 25 Mei.
Het idee.
Het idee is iets anders dan anders. Zoals je gelezen hebt word de meeting bij mij op stal gehouden. Om te zorgen dat andere mensen geen last hebben van de meeting zal de groep modellen alleen bestaan uit paarden die bij mij op stal staan. Ik wil graag een gevarieerde groep. Allerlei soorten, kleuren en maten mogen zich aanmelden (deze aanmelding gaan niet via bokt, die hou ik via facebook bij). Om jullie er bij te betrekken mogen de fotografen mee stemmen over welke modellen er bij zijn die dag. Het idee is 10 paarden en 10 fotografen.
Beginner/Gevorderd.
Iedereen mag zich opgeven voor deze meeting. Of je nu net begonnen bent of al jaren professioneel foto's maakt, iedereen is welkom! Hoe meer variatie hoe meer we van elkaar kunnen leren

Aanmelden.
Aanmelden mag in dit topic of via PB. Graag het hele lijstje invullen.
Fotografen gaan mee op volgorde van aanmelding.
Boktnaam:
Naam:
Fotografie naam:
Beginner/middel/gevorderd
Site/fb pagina/voorbeeldfoto's:
Ik hoop op veel aanmeldingen