Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Batlow schreef:Mijn puppie, 2,5. Ik heb 15 december een fotomeeting met hem hier in de buurt, dus dan heb ik en goeie foto's en puppie heeft ervaring opgedaan
[ Afbeelding ]
butengeweun schreef:maar welk gebied ongeveer wil je het houden. Daar hangt denk ik voor veel vanaf of ze zich ook aanmelden.
Waar was je vorige meeting?
loveskiara schreef:Mm... weet niet of ik het helemaal tot in/bij Rotterdam red wat vervoer betreft. Alhoewel... 2 uurtjes als we geen files en dergelijk tegenkomen.. Zal het nog ff moeten overleggen en zo.
Zal vanavond pb doen en vanavond ook de juiste manier inschrijven in dit topic. Dan zal ik me voor zowel fotograaf als modeleigenaar inschrijven, omdat ik nog geen idee heb hoe Boelie's hormonen zich zullen ontwikkelen voor die tijd.
Balou_k schreef:loveskiara schreef:Mm... weet niet of ik het helemaal tot in/bij Rotterdam red wat vervoer betreft. Alhoewel... 2 uurtjes als we geen files en dergelijk tegenkomen.. Zal het nog ff moeten overleggen en zo.
Zal vanavond pb doen en vanavond ook de juiste manier inschrijven in dit topic. Dan zal ik me voor zowel fotograaf als modeleigenaar inschrijven, omdat ik nog geen idee heb hoe Boelie's hormonen zich zullen ontwikkelen voor die tijd.
Rotterdam is voor mij ook 1,5/2uur en dat vind ik wel de max met paard.
loveskiara schreef:Ow.. jij hebt al foto's gepakt en zo voor me aanmelding
Het is trouwens niet zeker dat hij ruin gaat zijn tegen die tijd he. Stel dat hij nog hengst is, tegenover mensen wel kan gedragen, maar ook door heeft wat dekken is, dan denk ik dat ik hem ook beter thuis kan laten.
Al verwacht ik op dit moment dat hij nog wel ff zo'n sulletje blijft die nog steeds niet door heeft waarom merries hengstig worden etc. Maar wil wel ff er mee rekening houden dat hij dat zo in de gaten kan krijgen. In een 3 tot 6 maanden kan vanalles veranderen natuurlijk.
Ow ja, mijn meeting-ervaring is:
1 bokt-meeting in totaal, met hond. Dus zonder paard/Boelie.