Boktrit omgeving Walcheren-Zeeland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6047
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 23:20

hmm... zit nog te tweifellen. 1. ik ben absoluut geen held(wel wat meer op boefie maar als hij irritant doet wil/ga ik dus ook echt niet hard, als hij gewoon normaal doet wel*zolang er een ander paard bij is wat de groep kan stoppen...*)
2. ik weet niet of de datum uitkomt
3. ik weet niet of ik vervoer kan regelen(dus mn ouders zover krijgen)
4. ik weet niet of ik het boefie wel aan wil doen door dietunnel te gaan(lijkt me dood eng voor een paard eigelijk...)
maar boefie is dus ook wel zo'n typje wat af en toe met vreemde paarden niet/moeilijk te houden is(is wel al minder met magneet, maar weet niet of het ook al zo is met andere of een grotere groep..). en ik weet ook niet of boefie het tempo/tijd wel vol gaat houden, want jullie fjordjes etc. lopen een stuk harder(neem ik aan) en dan vraag ik me af of boef dan wel lang vol gaat houden.. (naja, trainen!!!)
dus er zitten wel wat ehmmmzz bij voor mij, maar het lijkt me wel super gezellig... :/

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 13:23

boeflover schreef:
4. ik weet niet of ik het boefie wel aan wil doen door dietunnel te gaan


welke tunnel Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 14:01

Je kan toch over de brug Dees? Je woont toch vlakbij Zierikzee?

Ff een vraagje... Wie vind het een goed idee het hier te houden? (Koudekerke, Dishoek, Zoutelande enz...)? Mij lijkt dit een leuke plek, andere zullen andere meningen hebben...
Maar we moeten wel kijken of iedereen vervoer heeft, ik iig niet Scheve mond

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 15:38

ik ook niet denkik Tong uitsteken als ik mee kan.... Koudekerke, Dishoek, Zoutelande is wel leuk ja! lekker veel bos, en strand en kilometers ruiterpaden Haha!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 16:52

Strand weet ik nog niet hoor... Scheve mond Want ik weet niet of dat mag, en ik ga het niet stiekem doen! Want Lil is zelf al kei lang niet meer op het strand geweest met Herman, dus ze weet natuurlijk niet hoe die daar nu zal zijn!

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 17:13

fJoRdAhLuVeR schreef:
Strand weet ik nog niet hoor... Scheve mond Want ik weet niet of dat mag, en ik ga het niet stiekem doen! Want Lil is zelf al kei lang niet meer op het strand geweest met Herman, dus ze weet natuurlijk niet hoe die daar nu zal zijn!


hmm nee da's waar... maar je weet natuurlijk niet hoe lang het nog duurt voordat de meeting komt he Tong uitsteken misschien kan je hem nog voorbereiden Knipoog

maar wie willen er nu mee?

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 17:15

Ja dat kan eventueel...

Ik heb een lijst bij Word gemaakt en daarin staan: Bliksemluver, Coydog, Minka, Daantjuh, Wido4ever, Pinolover en ik. 7 mensen dus, maar het is nog niet zeker of iedereen echt kan!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 17:35

Dus wie lijkt het dus leuk om het in deze omgeving te doen?
En wat is jullie voorkeur van hoeveel uur we gaan rijden?
En willen jullie er ook een tussenstop bij maken?

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:41

-Ja,is goed
-Aan 1 stuk max. 2 uur,met pauze langer.
-Misschien als het goed weer is is het wel leuk om een tussenstop te maken,toch iemand met kar en broodjes mee?

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 18:55

fJoRdAhLuVeR schreef:
Dus wie lijkt het dus leuk om het in deze omgeving te doen?
Ja, lijkt me leuk, lekker bos enz. in de buurt Lachen
En wat is jullie voorkeur van hoeveel uur we gaan rijden?
Ben het eens met Coydog, maximaal 2 uur achter elkaar.
En willen jullie er ook een tussenstop bij maken?
Denk dat dat wel heel gezellig is ja Lachen


Ik weet overigens nog steeds niet zeker of wij mee kunnen doen, ik zal het van de week nog een keer met Wido4ever er over hebben.

Ik laat zo snel mogelijk weten of wij mee kunnen!

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 19:45

He ja de omgeving is prima! een tussenstop lijkt me ook gezellig!! We moeten even kijken als daantjuh dr mama wil rijden en mijn vriendje wil rijden dan kunnen we met 4 pony's meedoen en dan doet mijn vriendje (pier op bokt) ook mee! maar ik moet het hem nog even vragen! wanneer is het nou? 27 maart???

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 20:13

We hebben nog geen datum besproken, hoe kom jij aan 27 Maart? Tong uitsteken

Okee, gezellig heb iig nu die 7 mensen op de lijst staan!

Wie heeft er al een datum in gedachten?

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:29

ow hahaha weet ik ook nie hoe k aan die datum kom missch van de haflingerstrandrit ofzo haha

boeflover

Berichten: 6047
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 20:44

hoezo blonT! was walcheren even aan het verwarren met vlaanderen(zeeland is ook zó groot Knipoog ) dus dat is voor mij geen probleem meer. ff nog een vraagje, hoe hard lopen jullie paarden? sloom/snel/normaal(voor dat ras dan)

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 20:50

Mijne vind ik zelf vrij snel lopen, want een KWPN (Z paardje) met grote benen hield t in draf niet bij, terwijl ik voor mij op een normaal tempo liep...

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 21:10

Dus wie lijkt het dus leuk om het in deze omgeving te doen?
Ik vind het prima in 'K kerke, mits we even kunnen rusten voordat we aan de rit beginnen

En wat is jullie voorkeur van hoeveel uur we gaan rijden?
Maximaal 2uur vind ik een mooie tijd, we moeten ook nog terug...

En willen jullie er ook een tussenstop bij maken?
Ja dat is wel gezellig om wat te eten en te drinken

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-03 21:14

Ja, jullie kunnen zeker rusten voor de rit! Lachen

Dus het is goed (heb nog wel niet iedereen gehoord) om het hier rond K'kerke te doen, met een tussenstop... En een rit van ong. 2 uur!

*Wie vind dit te kort of te lang?

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 22:07

ja ik weet het natuurlijk niet, als ik mee zou kunnen op Laan Scheve mond die mag nu nog nieteens galopperen, laat staan dat ze 2 uur mee kan, maar ik weet natuurlijk niet hoe het later met haar gaat!

gertjuuh

Berichten: 739
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-03 23:07

He!
Ik vind het een toppie idee dat er eens een rit wordt gehouden in Zeeland! En ik Zoutelande is het ook supermooi. Ik ben er een keer op vakantie geweest! In Zoutelande zelf is er ook een manege, maar ik weet niet of ze paarden verhuren voor strandritten? Dat zou misschien ook een idee zijn? Het zou wel tof zijn! Zelf heb ik geen paard waarmee ik zou komen, maar als het nou mogelijk is om er een te huren wil ik ook wel mee doen, het is toch maar een klein eindje vanaf hier! En ik zal vragen of miekie (ook hier van bokt) het ook leuk zou vinden! Ik laat het nog wel weten!
Groetjes Gerlinde

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 12:01

Heb het gister aan pieter gevraagd of hij ons wil rijden en of hij mee wil doen maar hij moet nog even afwachten wat de datum is en of of het van thuis mag!

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 13:01

Volgens mij word de groep vanzelf groter.
Misschien dat het toch beter is om een datum wat verder vooruit te kiezen.
Misschien in een vakantie ofzo?

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 16:39

coydog schreef:
Volgens mij word de groep vanzelf groter.
Misschien dat het toch beter is om een datum wat verder vooruit te kiezen.
Misschien in een vakantie ofzo?


in een vakantie is wel het beste idee denk ik ja! mijn nieuwe verzorgpony mag nu nog niks doen, alleen beetje rustig stappen en draven, en als het meezit over 2 maanden pas galopperen!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 17:35

gertjuuh schreef:
He!
Ik vind het een toppie idee dat er eens een rit wordt gehouden in Zeeland! En ik Zoutelande is het ook supermooi. Ik ben er een keer op vakantie geweest! In Zoutelande zelf is er ook een manege, maar ik weet niet of ze paarden verhuren voor strandritten? Dat zou misschien ook een idee zijn? Het zou wel tof zijn! Zelf heb ik geen paard waarmee ik zou komen, maar als het nou mogelijk is om er een te huren wil ik ook wel mee doen, het is toch maar een klein eindje vanaf hier! En ik zal vragen of miekie (ook hier van bokt) het ook leuk zou vinden! Ik laat het nog wel weten!
Groetjes Gerlinde


Ik denk dat je Manege d. Zwaanhoek in Dishoek bedoelt? Zou niet weten welke anders, maar daar kunnen iig geen paardem gehuurd worden...

Voor de rest, datum enzo, voor mij zo snel mogelijk Schijnheilig Maar ik heb ook nooit geduld, dus naar mij moet je niet kijken! Knipoog
Het maakt me btw niet zoveel uit!

gertjuuh

Berichten: 739
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Zeeuws-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-03 18:36

Zou best kunnen hoor! Ik weet het niet precies meer! Jammer dat je er daar geen kan huren! Het was leuk geweest om mee te doen! Misschien heeft er iemand twee paarden te leen Verward ! We kunnen natuurlijk ook zonder paard komen om te meeten! Ik heb nog geen reactie van miekie gekregen, dus nog ffies afwachten!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-03 20:48

We kunnen idd ook een keer zonder paard meeten, maar een keer een rit maken met een groep bokkers lijkt me toch ook erg cool! Lachen