Ik hoor stemmen voor een zaterdag en voor een zondag, wat heeft de voorkeur? Stemmen maar!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-11-13 16:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Yonker
Geplaatst: 13-11-13 16:20
Mij maakt het niet heel veel uit... Als het maar niet het eerste weekend is dan is mijn verjaardag Ow ik mag maar 3 opties kiezen maar ik kan er meer dan 3
Skessa_
Geplaatst: 13-11-13 16:23
Kheb nog geen planning voor Januari, maar heb iig de laatste 3 zondagen ingevuld
Yv_
Geplaatst: 13-11-13 16:24
Eerste weekend zit ik met nieuwjaarsborrel met zn allen en als het goed is is die jongen uit Londen dan hier, dus die skip ik ook ff.
Verder heb ik voorkeur voor zaterdag, evt. latere shift voor de zaterdag-werkers, omdat het midden van het land toch al dik een uur rijden is en mijn wekker niet op een leuke tijd gaat doordeweeks... En als ik Mies op moet halen, ben ik daar toch ook meer tidj aan kwijt, dus dan zit ik al snel op 1,5 uur gassen. Maar als verder iedereen op zondag wil, moet ik ff met baasmeneer gaat kletsen.
Was regio Utrecht te doen voor iedereen? Dat is wel aardig centraal toch? En daar zit zowiezo Goya die leuk was, of misschien Qube, of misschien wel iets heel anders?
Utrecht lijkt me inderdaad het fijnste Ik weet alleen niet of ik een auto heb... dus ben miss afhankelijk van het OV.
Skessa_
Geplaatst: 13-11-13 16:25
QUBE!!!
Zaterdag KAN wel, maar heb gewoon de voorkeur voor zondag, dan hoef ik niet zo te haasten etc. Maar we zullen zien wat de meeste t handigst vinden
Yv_
Geplaatst: 13-11-13 16:27
Je kan ook altijd een uurtje eerder weg vragen San . Zeg je gewoon dat je een festival hebt Mij maakt haasten niet uit, vind het alleen vervelend om mn werkweek al verrot/moe te beginnen want daar hou ik de hele week last van .
Dit is even een verkapt stipje, ik heb echt nog geen idee van data in januari, moet eerst even achter de familie aan wanneer de verjaardagen gevierd worden
Anoniem
Geplaatst: 13-11-13 16:44
Goya kan, maar heb gemerkt dat ze daar niet zo goed zijn in het bedienen van groepen en verwacht dat we toch wel met een aantal gillende keukenmeiden zijn
Qube lijkt me dan ook wel erg leuk Of anders is Azuma inderdaad een optie
Ik kan in feit elk weekend vrij vragen. Als ik nu vrij vraag ben ik wel op tijd 12 jan js mijn vader jarig, maar ik ga er van uit dat het geen probleem is als ik dan weg ben
Azuma heeft niet weinig hoor net zoveel als een shabu of sumo
Qube Utrecht word ik niet heel blij van de recensies dat ze echt strak op de tijd zitten, je maar 2 uur hebt, en je ook echt niet later dan gereserveerde tijd binnen mag komen (stel dat er iemand later is, heeft die persoon gewoon pech en mag hij / zij maar anderhalf uur / uur eten oid )
Goya is wat dat betreft dan misschien wel leuk.. Daar zit je niet aan een tijdsduur en kun je nog een afterbakkie doen. En p-garage dichtbij, niet al te duur. Enige is idd de service.. Maargoed, anders nemen we een fles cola mee en zetten we die op tafel.. Wedden dat ze ons dan wel komen voorzien van drankjes ?
manon_goldy
Geplaatst: 13-11-13 16:54
Hoe kan je een besloten topic maken eigenlijk?
Anoniem
Geplaatst: 13-11-13 16:54
Weet je... laten we het anders gewoon bij Goya houden, daar is namelijk geen limiet aan rondes of tijd. Eet wel zo rustig
Dan nemen we de irritante bediening maar voor lief
Dit topic is niet besloten, iedereen mag reageren, maar dit gaat om een meeting en die is besloten Oftewel alleen voor de vaste leden van ons HK topic.
manon_goldy
Geplaatst: 13-11-13 16:56
Anc schreef:
Dit topic is niet besloten, iedereen mag reageren, maar dit gaat om een meeting en die is besloten Oftewel alleen voor de vaste leden van ons HK topic.
Dankje
Yv_
Geplaatst: 13-11-13 16:57
Lol zullen we toch wel hebben gok ik .
... zeg ik nu... heel stoer... en dan... aaaahhhhh internetmensen