Contact omg Nijmegen/Arnhem

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Re: Contact omg Nijmegen/Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-13 14:55

Vind je het misschien leuk om hier mee te kletsen, wie weet kom je daar mensen tegen die in de buurt wonen en een keer willen afspreken?
[HK] Gezellig kletsen met 25+

Ik merk ook dat afspreken heel moeilijk is, ik heb vaak geprobeerd een meeting te organiseren om lekker te gaan uit eten (niet iedereen houd hier natuurlijk van) of gewoon bij mij thuis af te spreken voor een film/spelletjesavond maar niemand die hier op reageert dus ik snap wat je bedoeld!
Mailen is heel moeilijk je kent elkaar niet en vaak weet je ook niet waar je over moet praten en wat je dan aan de ander moet vragen. Afspreken is veel makkelijker dan komt het ook heel anders over maar de meeste mensen hebben al bergen met vriendinnen of wonen gewoon heel erg ver weg zodat afspreken heel lastig is....

Chaos

Berichten: 12566
Geregistreerd: 20-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 00:28

Mensen willen elkaar toch vaak al wat beter kennen ipv gelijk afspreken. Ik zou niet zo heel snel nav een PB contact met iemand ergens wat gaan drinken. Dan moet je toch echt al wat zekerder zijn dat het klikt denk ik...

Wij zitten met allemaal mensen uit de omgeving van Arnhem en Zevenaar en wij spreken nu inmiddels al jaren met elkaar. Soms stopt er eentje mee en soms komt er iemand bij. Maar het is altijd heel gezellig.

Via het topic hebben veel mensen elkaar leren kennen, 2 van mijn beste vriendinnen ken ik geloof ik ook door die topics.

Ook hebben we nu al meerdere meetings achter de rug (met grote groepen). Dit is allemaal pas gaan ontstaan nadat iedereen al langere tijd meekletste in de HKs.

Ik zou niet iemand 2x snel willen spreken via internet en dan direct elkaar gaan zien. Zo'n vriendschap moet toch eerst een beetje groeien. Anders lijkt het een beetje of ik op een datingsite zit waar je snel met elkaar gaat afspreken om te kijken of het klikt.

Wij hebben verder geen contact gehad hoor, maar ik denk dat meerdere misschien zo denken? :)

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 00:50

Nah eerlijk heb het al een beetje op gegeven op het moment, ik ben ook niet goed in lange berichten via internet, of tussen mensen in komen die al een groep vormen ik weet dan ook niet wat ik moet typen daar. Zo'n topic is gewoon niks voor mij geloof ik.

in het echt kun je elkaar toch ook beter leren kennen en zo tussendoor via fb of bokt idd berichten sturen. Ik vind daar niks dating sites achtig aan hoor :P natuurlijk check je eerst ff of je overeenkomsten hebt maar dat heb ik na een aantal berichten wel al door geloof ik ;)
En als het niet klikt spreek je gewoon niet meer af, dat is toch niet erg?

Zal voor de meeste idd wel zo werken hier.

Ik denk ook wel dat het aan mijzelf ligt ben gewoon heel slecht in vrienden maken/houden.

En Zoek zon meeting lijkt me zeker wel leuk hoor ik heb die niet voorbij zien komen anders had ik me wel gemeld :)

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 00:55

Ik heb trouwens inmiddels wel 2 leuke contacten erbij dus tis niet helemaal negatief hoor haha :o
( niet via dit topic )

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Re: Contact omg Nijmegen/Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 09:30

Het topic is net gestart mymy dus het zijn geen mensen die elkaar al jaren kennen ;)

Ik weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om mee te kletsen in zo`n topic maar mee lezen doe ik altijd wel graag.
Nieuwe vrienden maken is altijd moeilijk.

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Re: Contact omg Nijmegen/Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 13:16

Mwah dat zijn dan weer geen mensen uit de buurt dus houdt liever dit topic aan :)
Ik hoor het wel als iemand wat wil... die bij mij in de buurt woont.

_PatriciaH
Berichten: 4937
Geregistreerd: 25-01-08
Woonplaats: Nistelrode

Re: Contact omg Nijmegen/Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 19:30

Dat snap ik, Succes!

JenW

Berichten: 2597
Geregistreerd: 11-12-11
Woonplaats: Beuningen,GLD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-13 20:31

Ik woon in beuningen, naast nijmegen :) stuur maar pb :)

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-13 20:58

Zoek schreef:
Dat snap ik, Succes!

Thanks :)
quote="JenW"]Ik woon in beuningen, naast nijmegen :) stuur maar pb :)[/quote]
Gedaan :)