Zijn er misschien bokkers die zin hebben in een leuke meeting. Gewoon om mensen te leren kennen en er een gezellige tijd mee te maken?
Plaats of datum kunnen we overleggen. Een beetje in het midden van het land is wel handig, denk ik,
Ik dacht misschien kunnen we wat gaan eten of iets waar je wat meer bezig bent als mensen dat leuk vinden of beide. Denk dat we alleen een moeten rekening moeten houden dat de dure maand eraan komt dus het mag niet te duur zijn.
Hoop op leuke reacties! Misschien je even voorstellen en waar je vandaan komt?
Ik ben jamie, kom uit noord brabant, heb 7 paardjes en kan bijna altijd!
Ben Marjan, 29 en woon in noord limburg. Heb 1 eigen paardje.
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-13 15:34
Hey! heel erg leuk, ik ben trouwens 24 jaar. Nee hoop dat het voor iedereen straks een beetje in het midden kunnen houden. Wat voor paardje heb je?
purny
Geplaatst: 02-11-13 15:35
Lijkt me gezellig! Ik ben Debbie, 29 jaar en kom uit Den Haag
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-13 15:39
Super leuk, we zijn al met ze drie. Wel tof, iemand uit den haag. Ik ben er zelf ook geboren en getogen. Hebben jullie misschien een voorkeur voor wat voor dag? In het weekend of doordeweeks, lijkt me wel moeilijker voor bokkers die gewoon moeten werken.
Ik heb een kwpn ruin van 8 jaar. Heerlijk beest En jullie?
Ik heb voorkeur voor het weekend vanwege mijn werk.
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-13 19:03
Ik heb 3 kwpners, 2 welshjes en 1 kruising een indianen pony van 1.10m en een shetlander met de laatste twee men ik. Zag al leuk paars met die witte bles, had al even in je profiel gespiekt
Mij lijkt het ook erg leuk! Ik heb twee mooie tinkers, ben 32 jaar en woon samen met mijn man en hond sinds 6 jaar in Haaften.
LukieBradley
Geplaatst: 02-11-13 21:15
Grappig Bij het zien van de topic titel voelde ik me gelijk aangesproken Ik kom uit brabant, (efteling) en ben 23 jaar. Heb 2 shetlanders, een haflinger en een boel verzorgponys/paarden. Voorkeuren heb ik niet, op tijd aangegeven is voor mij gewoon vrij vragen.
Tenminste als ik mee mag van jullie
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-13 21:58
Wow leuk, we zijn al met ze vijfen Willen jullie liever een klein groepje of wat vinden jullie goed? 5, 10, 15, 100.... haha das misschien wat veel
Ook veel verschillende paardjes, wat doen jullie met je paardje(s)? @LukieBradley tuurlijk mag je mee, graag zelfs!
Maakt mij niet uit! te groot wordt misschien teveel om goed kennis te maken, misschien eerst maar zien wie zich aan meld? er vallen meestal nog wel mensen af als de datum en locatie bekent is.
Ik voed mijn paarden zo natuurlijk mogelijk op, houd ze 24/7 buiten in een kudde en doe veel grondwerk met ze (Parelli). Rij op basis van freestyle (Parelli) en boomloos en bitloos. Rij ook graag in het bos dus lekker recreatief!
pillow
Geplaatst: 02-11-13 22:18
Zoek schreef:
Mij lijkt het ook erg leuk! Ik heb twee mooie tinkers, ben 32 jaar en woon samen met mijn man en hond sinds 6 jaar in Haaften.
meeting voor vriendloze bokkers. neem aan dat dat dan ook manloos is.
Leuk! lijkt me gezellig, zeker gezien de leeftijden die tot nu toe voorbij kwamen! Ik woon bij Utrecht, ben nog een weekje 29:-P en heb een hoogbejaarde kwpn, een gezellige knuffelshet en een knuffel/wandel/parelli trekpaard
Marjan1984
Geplaatst: 02-11-13 22:24
Ik ben ook niet manloos hoor. Mijn voorkeur gaat uit naar een niet te grote groep.
Ik rijd sgw met mijn paard maar op moment niet vanwege een blessure van mezelf. Paardje staat zich nu lekker dik te vreten tot ik weer met hem kan beginnen.
Mij maakt de grootte van de groep niet uit, als het er heel veel worden kun je evt op 2 locaties doen? Niet centraal maar meer naar onder of boven in nl. Is even een suggestie hè, mij maakt het echt niet uit.
Vaak heb je bijvoorbeeld bij wokrestaurants het drinken er bij in zitten. Misschien een idee om het in januari te plannen aangezien het een drukke maand word?
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 02-11-13 23:10
Welkom rosita! ja vind het ook super leuk!
@Pillow, Ik bedoelde eigenlijk bokkers zonder vrienden en vriendinnen, maar zonder vriendje , vriendinnetje op liefdes valk is ook iedereen welkom hoor!
Voor mensen hun eerste meeting via bokt? Ik heb wel 2 fotomeetings meegemaakt was dan groom/chauffeur voor stralina maar dit heb ik nog niet eerder gedaan
@zoek ja even afwachten, das beter! Klinkt leuk, lekker lol hebben met je paardjes is toch het belangrijkste!
@marjan super gaaf! Dat je dat durft vind ik echt knap! Ik heb ook gewoon een man, een zoontje en ben zwanger.
Laten we even afwachten of er veel meer mensen mee willen doen en aan de hand daarvan even overleggen wat we willen qua 1 groep of 2 groepen ofzo.
Ja wokken lijkt me leuk maar mag ook iets totaal anders zijn, alle ideetjes gooi ze maar in de groep
Elise_0o
Geplaatst: 03-11-13 11:03
Hoi!
Lijkt me leuk om ook mee te gaan, maar sociaal ben ik niet super, dus als het echt een grote groep word moet ik af gaan haken. Ik ben Elise, 26 jaar en woon in een dorpje naast Den Bosch.
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-13 11:19
Welkom elise, komt zeker goed hoor. Wat vind jij een beetje de max qua groep? En heb je zelf een paardje? verzorgpaardje? Voorkeur voor in het weekend?
Ik heb een 2,5 jarig trekpaard en een 1,5 jarige bruinschimmel pony hier aan huis staan. Ik heb geen voorkeuren, ben huisvrouw en kan dus altijd wel haha Voor de rest denk ik dat meer dan 10 mensen voor mij al te veel word, dan praat iedereen door elkaar heen en ben ik heel snel het overzicht kwijt, waardoor ik dus stil zal vallen en de hele avond bijna niets zeg :S
Het lijkt mij ook leuk om te gaan, maar ik woon een aardig eind bij jullie vandaan.
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-13 13:44
Hey erwin, welkom! Tuurlijk mag je mee. We proberen een beetje een centrale plaats te zoeken dus gewoon goed overleggen. Komen de meeste met de auto, carpoolen kan misschien ook of met het ov?
Ik wil best tot max een uurtje rijden als we echt iets gaan doen. voor bv 2 uurtjes uit eten vind ik een half uur rijden ong wel het maximale.. ik kom met de auto trouwens. leuk.. Nog een Trekpaard eigenaar!
MilouNigel
Geplaatst: 03-11-13 13:59
Wat een leuk idee! Ik ben Milou en 22 jaar. Ik heb een eigen haflinger Nigel. We hobbelen momenteel recreatief wat rond. Ik heb ook geen voorkeur qua dag/tijd en kan bijna altijd wel. Heb nog nooit meegedaan aan een boktmeeting dus dit lijkt me super leuk!
Nuvel
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-13 16:48
Hey leuk! En misschien makkelijk dat mensen uit dezelfde richting met elkaar mee kunnen rijden. Heeft iemand een ideetje voor een plaats, ik heb eens gekeken en als ik alle uiterste pak dan bedoel ik den haag, limburg en deventer kom ik voor hun op een uurtje rijden uit of met het ov