Hallo Bokkers!
Pas geleden was ik -weer- eens creatief aan het brainstormen. Ik vind het altijd ontzettend leuk om dingen te gaan ondernemen en het leek mij ontzettend leuk om een -jaweel..- FILM op te gaan nemen!
Hoe zie ik dit voor me? Ik schrijf een 'verhaal' die ik aan jullie voorleg. Aan de hand van dit verhaal kunnen verschillende suggesties worden gedaan. Zelf met ideeën komen is natuurlijk ook prima! Leek mij in iedergeval een goed idee om dit van de zomervakantie te doen. Zelf woon ik in Zeeland, natuurlijk allemaal supermooi met strand, zijn ook bossen en andere mooie plekken die zeker als een prima 'decor' kunnen dienen. Alleen probleem: Het is totaal niet centraal. Persoonlijk zie ik het zitten als we met een soort 'groep' ergens naar een centrale plek gaan om daar een (paar) week(en) te logeren en daar alles opnemen! Is natuurlijk belangrijk dat het allemaal goed geregeld is. Ik zou het dus ook fijn vinden als er nog mensen willen mee-begeleiden. Het is niet commercieel bedoeld. Is dus puur voor amateurs die het leuk vinden om weer ervaring op te doen. Ik heb voor de rest nog helemaal dus geen plek, mensen, filmers ect. ect. Alle reacties zijn welkom! Over kosten zat ik ook nog even te denken. Leek me het beste als iedereen vrijwillig meedoet. En als we eventueel kosten hebben om iets te kopen, huren ect. om die kosten dan te delen zodat het voor iedereen ook leuk blijft!

Nou ik hoop op positieve reacties!

Brand los!