Is er animo voor een TWENTSE meëting?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KimW

Is er animo voor een TWENTSE meëting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 21:59

Ik woon zelf in Twente, een streek in Overijssel. Ik merk dat hier niet vaak meëtings georganiseerd worden, wat ik erg jammer vind, aangezien al het andere te ver rijden is voor me. Ik vroeg me af, waarom organiseren we geen meët in déze streek van het land? We zouden ergens kunnen gaan paardrijden, een eventuele bosrit maken of een andere leuke activiteit doen! :j Ik wil nu puur even kijken of er animo voor is, uitwerking van ideeën etc. komt later!

Sani

Re: Is er animo voor een TWENTSE meëting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 22:01

Twente *\o/*

Paardrijden moet ik flink over na denken. Heb al enkele jaren niet meer gereden en vind mezelf op dit moment nog te zwaar om uberhaupt op een paard te zitten, maar voor een andere activiteit ben ik zeker wel te vinden.

KimW

Re: Is er animo voor een TWENTSE meëting?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-13 22:03

Hé! Haha. Ah oké, dat is dan wel logisch. Zomaar weer het zadel inspringen is ook niet niks. Trouwens, Tinkers zijn heel stevig gebouwde paarden, die kunnen wel wat hebben! Niet vervelend bedoelt, maar ik ken wel een fokkerij en kan heel misschien wel proberen daar wat te regelen. Maar goed, we kunnen ook gezellig cupcakes gaan versieren, een wandeling maken, een workshop volgen, weet ik veel wat haha! :D