Zoals in het topic geopperd een meeting met kids erbij.Iemand een idee?We gaan wel de winter weer in.Een binnenspeelplaats voor de kids een optie?Brandt maar los
Ik kan altijd op maandag en dinsdag maar ik kan ook in het weekend. Binnenspeeltuin is goed idee. Dolle pret in Almelo?
Voor mij ook in het weekend.En inderdaad iets waar jullie kids zich kunnen uitleven maar waar we ook wat kunnen drinken is wel het leukst.
Volgens mij had je dat in de titel moeten zetten. Maar ik weet niet of je dat nog kan wijzigen.Anders kan iedereen zich hiervoor aanmelden.
Hey ladies, vind het wel gezellig om mee te gaan maar dat is ff afhankelijk van t werk enzo.... Moet de laatste tijd giga veel ruilen en vrij vragen.... Dus plan maar gewoon wat en dan kijk ik tzt of ik wel of niet mee ga!
Zullen we eens een paar zaterdagen opnoemen wanneer wie kan?21-09:28-09: nanka05-10: nanka12-10: nanka19-10: nanka
nanka schreef:Zullen we eens een paar zaterdagen opnoemen wanneer wie kan?21-09:28-09: nanka kaatje05-10: nanka kaatje12-10: nanka kaatje19-10: nanka kaatje
kaatje77 schreef:nanka schreef:Zullen we eens een paar zaterdagen opnoemen wanneer wie kan?21-09: Claud28-09: nanka kaatje Claud05-10: nanka kaatje Claud12-10: nanka kaatje Claud19-10: nanka kaatje Claud
28 sept en 5 okt lukt niet, de rest wel, gezellig.Thnx voor je bericht linda, kijk niet zoveel op bokt. Begint het al te rammelen bij chantal?
paardjuh schreef:Gezellig, wat is de planning?12 oktober.Hoe laat?Waar?Anoek slaapt tussen de middag nog tussen ca. 13.00 - 15.00u.Bengeltjesdorp in Hengelo? Kunnen de kids spelen en wij (koffie) drinken en kletsen.
Waar zit dat ergens? Denk dat de meeste kids nog gebonden zijn aan middagslaapjes?Kunnen we het best voor of na die tijd afspreken dan.
Mendy slaapt ook nog, maar daarna nog weg gaan heeft dan weinig zin. Half 4. Dan word het 4 u voor we daar zyn.En om 5 u/half 6 eten.