Ik sprak onlangs met de goed heiligman uit Spanje, die me vertelde graag kennis te willen maken met de Twokkers.
Toen heb ik heb aangegeven dat we zo nu en dan met een grote groep afspreken om wat gezelligs te doen. Hij was aangenaam verrast en zou graag aan alle paarden dames en heren zijn paard Americo laten zien.
Toen ik hem vertelde dat het lastig was om rond zijn verjaardag iedereen bij elkaar te krijgen stelde hij voor om 1 week na zijn intocht in Groningen langs te komen: 23 November. Hij vertelde mij dat hij het heel leuk zou vinden als iedereen voor €10 één of enkele cadeautjes koopt welke we op de avond van samenkomst met een leuk spel kunnen gaan verdelen. Dan zal hij voor het snoepgoed zorgen.
Na overleg hebben we vastgesteld dat het de oude man goed uit zou komen als we dit alles in Zoetermeer zullen doen.

Zoals je begrijpt, het is weer tijd voor een nieuwe meeting. Geheel in het teken van Sinterklaas. Meeting #4!
_______________________________________________________________________________________________
Het plan:
- Iedereen koopt voor €10 één of enkele willekeurige leuke cadeautjes.
- We komen samen op 23 November (Tijd: 16:00, locatie: Zoetermeer). Zet deze datum dus alvast in je agenda!
- Daar gaan we een gezellig spel doen om alle cadeautjes te verdelen. Omdat dit op basis van geluk gebeurd, is het een leuke verrassing met wat je uiteindelijk naar huis gaat. Ruilen kan altijd nog.
- Omdat er ook het e.e.a. aan eten, drinken en snoepgoed geregeld moet worden, vragen we iedereen om een bijdrage van €10. Wat het totaal dus op €20 brengt (€10 cadeautjes & €10 bijdrage).
- Naast het spel is dit natuurlijk ook een leuk moment om iedereen weer eens te zien of wellicht een liedje te zingen voor Sinterklaas.

Hoe doe je mee?
- 1) Stuur een PB naar mij: Seb8iaan. Met daarin de mededeling dat je er ook bij wilt zijn.
- 2) Ik zal je de gegevens toesturen waar je de betaling naar kunt overmaken.
- 3) Je ontvangt van mij een PB als je betaling binnen is, met de benodigde adres gegevens.
- 4) We zien je op 23 November met je cadeautjes op deze nieuwe gezellige meeting!

_______________________________________________________________________________________________
Meeting #1 - [BM] Tweakers-Bokt meating - BBQ in Wichmond - 18 Mei 2013
Meeting #2 - [BM] De Naamloze Meeting! - Picknick, terrasje & diner in Utrecht - 29 Juni 2013
Meeting #3 - [BM] Twokkers on tour - Meeting #3 - BBQ in Wichmond - 31 Augustus 2013
Meeting #4 - [BM] Daar wordt aan de deur geklopt bij de Twokkers! - Meeting #4 - Sinterklaas op Bezoek in Zoetermeer - 23 November 2013