Hallo bokkers!Laatst was er een foto meeting in veendam en die heb ik helaas gemist.Dus toen dacht ik, ik organiseer er zelf eentje!Zat te denken ergens in de buurt van zuidlaren, gieten, slochteren en zelfs oude pekela zou wel kunnen. In die hoek dus. Zijn er mensen die leuke plekjes weten?En die mee willen doen?Fotograven ook gezocht natuurlijk!Ik heb zelf een 15 jarige ruin. Fries lippizaner kruising.Fotos in profiel (zijn wel fotos van een paar jaar terug)
Op zich wil ik ook wel een keer een meeting 'dicht bij huis' maar ik wil alleen mee als model als het op rijafstand is voor mij en mijn Arabische merrie ben de trailerritjes even zat Dus ik lees even mee wat voor locatie het wordt!
Ik lees ook even mee over de locatie; Zuidlaren, Gieten, Slochteren kan ik bijvoorbeeld wel mee. Maar Oude Pekela wordt me wel weer te ver.
Set_ekolwat is voor jou loopafstand?Zijn er nog meer mensen die fotograaf willen zijn? En nog meer modellen?
voor mij, Harkstede (Borgmeren), Glimmen, Noordlaren/Midlaren, niet echt perse mooie bekende fotolocaties..