Regelmatig rijd ik heerlijk in de bossen van Landgoed Den Treek - Henschoten. Ik kwam dus op het idee om eens een meeting te organiseren en met een groepje Bokkers een buitenrit gaan maken!
Afhankelijk van de animo voor de rit, kunnen we de groep opsplitsen. Persoonlijk houd ik niet van hele grote groepen, ik zat zelf te denken aan max. 6 per groep? Uiteraard kan ik de rit aan meerdere mensen doorsturen, zodat we in verschillende groepen kunnen gaan. Bijvoorbeeld afgestemd op hoe snel iemand wilt, of degene sprongetjes wilt maken enzo.
De rit wil ik graag houden op vrijdag 23 augustus of vrijdag 30 augustus. We zullen verzamelen op de parkeerplaats tegenover pannenkoekenhuis Bergzicht. De rit zal ongeveer 3 uur duren. Ik moet hem nog uitzetten, maar dat komt zeker goed. Bij Bergzicht is de mogelijkheid om je paard te stallen, dus tussendoor kunnen we ook pauze houden daar.
Ik wil graag eerst even zien of er uberhaupt animo voor is, dus wie wilt?
Laatst bijgewerkt door Marjo op 08-08-13 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt
LS_fotos
Geplaatst: 08-08-13 22:48
Ga je deze keer niet zelf afhaken, zoals met de filmavond ?
Sorry kon t niet laten.
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-13 22:49
LS_fotos schreef:
Ga je deze keer niet zelf afhaken, zoals met de filmavond ?
Sorry kon t niet laten.
Beetje flauwe reactie dit Lieselotte Als je geen interesse hebt hoef je niet te reageren
Ik heb wel intresse maar weet de omgeving daar niet, is het ook de bedoeling om het hens op te gaan ?
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-13 22:52
LS_fotos schreef:
Ik heb wel intresse maar weet de omgeving daar niet, is het ook de bedoeling om het hens op te gaan ?
Henschotermeer mag je niet op met je paard, het gebied is bossig en heeft ook duin en heide
_PatriciaH
Geplaatst: 08-08-13 22:57
Ik zal wel mee willen maar het ligt er even aan wat voor rit het gaat worden, mijn merrie heeft heel weinig ervaring in het bos en heeft bijna geen conditie. Het moet voor mij dus een rustige rit worden met niet alleen maar racen.
Alleen maar racen is ook zeker niet de bedoeling. Ik zou het leuk vinden om 1 of 2 keer even flink te knallen, maar dat kan alleen als iedereen het er mee eens is
Koper
Geplaatst: 08-08-13 23:01
Hoe kunnen 25 en 30 augustus nou allebei op een vrijdag zijn?