Omdat ik nu bij 4 meetings niet ben uitgeloot als fotograaf wil ik een meeting houden bij de manege van A'dam bos.. Ik wil beginnend en gevorderde fotografen samen voegen om van elkaar te leren. Ik wil 8 à 10 fotografen en 5 modellen. Het gaat om paarden met een wauw factor. Aanmelden mag altijd. Er komen stemmen, als er teveel modellen zijn. Graag opgeven via pb, datum wil ik eind augustus, in het weekend Als je je opgeeft als fotograaf BoktnaamNaamWelke camera LensVoor de modellenBoktnaamNaamPaard RasEigenschappen/bijzonderheden
Boktnaam Chantal33Naam ChantalWelke camera SonyLens sigma 55-200 -70-300Onder voorbehoud van de datum natuurlijk
Ik ga morgen even alle pbs doen, Graag nog even voorde fotografen evn doorgeven of je beginner bent of gevorderd. Modellen graag foto meesturen. Ik heb nu 1 model, maar zoek er natuurlijk nog meer
Zo een hoop aanmeldingen. Morgen even zitten alle aanmeldingen plaatsen. Modellen geven jullie ook op !!
Ik wil me ook graag aanmelden, het hangt wel een beetje van de datum af!Sanne_comSanne1000D55-250 f/ 4;5,5 http://www.sa-dyoshots.com
Ik had je vanmiddag al verteld dat ik wel wilde komen met die monsters van mij . Dus heb je een pb'tje gestuurd met de aanmelding.
Oké morgen maak ik een lijst met alle fotografen en modellen die zich opgegeven hebben. En dan maak ok daarbij een lijst met datums
Ik ben een beginnende fotograaf Je kan beter een oproep plaatsen op de bokt markt dat je modellen zoekt