Aangezien ik fotomeetings erg leuk en leerzaam vind maar ik met mijn paard meestal een eind moet reizen, zou ik graag eens een fotomeeting willen organiseren vlakbij ons, namelijk op Landgoed Slangenburg.
Informatie:
Landgoed Slangenburg met het bijbehorende kasteel Slangenburg wordt gebruikt als gastenverblijf van de Benedicter abdij. Rondom het 17e-eeuwse bouwwerk liggen bossen, akkers, lanen, grachten, vijvers en weilanden. Wonen en werken in een streek met een kleinschalig karakter, gaat moeilijk samen met de drang naar economische grootschaligheid. Daarom richtten ondernemers de vereniging Heerlijckheid Slangenburg op, waar ook nu een groot aantal ondernemers op ambachtelijke wijze en met respect voor de natuur producten verbouwt en recreatiemogelijkheden biedt. Achterhoekers en toeristen waarderen de Slangenburgse producten om hun eenvoud en puurheid.
In samenwerking met de lokale men- en rijverenigingen heeft Staatsbosbeheer een men- en ruiterroute ontwikkeld, speciaal voor de sportieve gebruiker! De route is ongeveer 16 kilometer lang en voert over het prachtige landgoed Slangenburg juist ten oosten van Doetinchem. De route Slangenburg, over het prachtige landgoed Slangenburg, is speciaal geschikt voor de sportieve gebruiker en in het terrein gemarkeerd.
Onderweg is er een halteplaats met waterpomp ingericht.

Slangenburg is aardig groot, maar ik zou het leuk vinden om naast portretfoto's e.d. ook wat actiefoto's (onder het zadel) te maken. Bijvoorbeeld bij of door het water en over de hindernissen/boomstammen die er staan (ligt allemaal bij elkaar in de buurt):

Datum:
In de nazomer/herfst op een zaterdag of zondag.
Fotografen:
Wil je jezelf aanmelden als fotograaf dan kan dat via een pb, graag zoals hieronder beschreven:
Naam:
Fotografienaam:
Website/portfolio:
Selectie fotografen:
Ik houd een maximum aantal van 6 fotografen aan. Zodra dit aantal is bereikt maak ik een reservelijst voor de aanmeldingen die daarna nog binnenkomen. De lijst wordt bijgehouden in dit topic.
Modellen:
Omdat ik zelf geen voorkeur heb voor modellen stel ik voor dat iedereen die interesse heeft zich kan aanmelden met zijn/haar paard in het topic:
Naam:
Naam paard:
Ras:
Geslacht:
Bijzonder:
Minimaal 3 foto's:
Uiteindelijk zullen de fotografen de 6 uiteindelijke modellen uitkiezen, er zal dus gestemd worden!
Ik hoop dat het opnieuw een gezellige en leerzame meeting wordt met leuke fotografen en modellen! Als er bokkers zijn die willen helpen met organiseren dan hoor ik het graag want ik heb hier geen ervaring mee.