Animo foto meeting strand in monster?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

biancalaylo

Animo foto meeting strand in monster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 17:17

Hoi!

het lijkt/leek mij heel leuk om een fotomeeting te organiseren op het strand bij monster.
maar wil eerst kijken hoeveel animo ervoor is.
en dat wordt dan wel om 19:00 savonds anders mogen we het strand niet op.
(datum prikken we met genoeg animo)

Dit is een kaartje die ik van google maps maar even heb afgehaald om te laten zien waar.
Afbeelding

Ik dacht aan 5 modellen? en 5 fotografen?

En ik zou graag mee willen doen als model, dat lijkt me een hele leuke ervaring!

Modellen:
1. Biancalaylo http://i39.tinypic.com/2likdon.jpg
2.
3.
4.
5.

Reserve:
1.
2.
3.

Fotografen:
1.
2.
3.
4.
5.

Reserve:
1.
2.
3.

Hoop op animo!

Rubinhio

Re: Animo foto meeting strand in monster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:45

Het lijkt mij gaaf om voor het eerst mee te gaan op een fotomeeting als fotograaf. Ik ben nieuw op het fotografische gedeelte van bokt, dus mijn werk is eigenlijk onbekend. Ik heb ook (nog) geen website, maar die hoop ik d.m.v. fotomeetings e.d. te kunnen opbouwen voor de portfolio.

Ben je van plan schrikdraad te gebruiken, voor het afzetten van een stuk strand met water?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 18:48

Waar jij aangeeft om te parkeren, is geloof ik wel privéterrein...

Welke maand zit je aan te denken?

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 19:27

ik heb zelf nog nooit een fotomeeting georganiseerd, dus alle ideeen gooi maar in de groep, dan regelen we alles onderling! zoals paaltjes etc.

en dat prive terein weet ik eigelijk neit maar ik zag heel veel parkeer vakken.
en ik heb ook geen maand in gedachten, ik wil alles onderling doen. niet met 1 leider :)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:31

Ik denk persoonlijk dat je dat beter uit kunt wijken naar het strand van Ter Heijde (2 opgangen naar links), daar is bij de brandweer zowiezo genoeg gratis parkeergelegenheid.

Dat stukje wat je aankruist, kom ik toevallig altijd langs als ik ga hardlopen, ga morgen weer, dan zal ik even beter kijken. Naar mijn idee is het met 2 auto's + trailers erachter wel vol en is het ook neit echt heel breed zodat je lekker rond kunt rijden. Zal morgen even kijken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:33

no offence maar ik vind het maar onhandig als een model de meeting gaat organiseren. Je hebt namelijk al je handen vol aan je eigen paard en neem aan dat je niet de hele tijd kan blijven als een andere groep bezig is, wat ook logisch is...

Nog een vraag, word er voor modellen gestemd door de fotografen of gaat het op volgorde van aanmelding? :)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:34

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 19:35

@lifaya, als je het over wil nemen dan zeg ik geen nee haha, ben geen al te beste organisator maar ik zie nooit meetings dichtbij dus dacht ik probeer het gewoon. en ik zat eerst te denken aan volgorde van aanmelding, maar dan sta ik zoiezo boven aan en als niemand mijn paardje intressant vind, is het ook niet leuk voor de fotografen. dus wat zou jij zeggen?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 19:39

sorry ik doe geen meetings :P te veel verantwoordelijkheid en ben al een warhoofd :+

Betreft modellen zou ik persoonlijk echt de fotografen laten kiezen. En dat is dus een reden waarom het niet altijd handig is als een model een meeting organiseert :o maar zo zie ik het. Als ik naar een meeting ga verwacht ik wel paarden die toevoeging hebben op mijn portfolio. Is dit niet het geval dan meld ik me per definitie al niet aan :P

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 19:50

oke ik snap het, ik heb me aangemeld bij die link die net voorbij kwam, hoop dat ik nog mee mag doen! als iemand deze meeting ''over wil nemen'' mag dat, dan meld ik me ook aan!

biancalaylo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 21:44

Modellen:
1. Biancalaylo - Rosa - KWPN x Engelse volbloed http://i39.tinypic.com/2likdon.jpg
2. Marjella64 - moon - connemara
3.
4.
5.

Reserve:
1.
2.
3.

Fotografen:
1.
2.
3.