Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Erg goed gereden laudine, hartstikke netjes en ja die Voltrack toen 'ie de bak uitmoest...hahahaha
Grappig zag dat eruit! Erg komisch beest! Was erg leuk hoor, tijden noteren en tegelijkertijd Maarten achter de bar uitlachen!!! hahaha, dat was pas lachen! Erg leuk dat ik Heike en Bart en Nonnie en Navy heb gemeet!!! Was erg gezellie deze dag!!!! Liefs Iloon 

). Tja, het was zo druk op sommige momenten dat ik niet eens ff weg kon om met mensen te kletsen. Maar goed, dat zijn we gewend tijdens zo'n dag.
). Mijn broer, een vriend van ons, Karin en ik zijn blijven slapen in het juryhok met 10.000 muggen (m.a.w. geen oog dichtgedaan!!!). Hierna ging alles in een stroomversnelling en was de dag ook weer heel snel voorbij. Tja, aangezien ik (zoals altijd) aan de kant van de bar stond waar het bier geschonken werd kan ik niet zoveel vertellen over wat er in het veld allemaal gebeurde, maar in de manege des te meer. De starter en de finisher (Jan en Bertus) waren zoals altijd weer een team!! Deze lui zijn altijd zo gek als een deur en weten de start en finish altijd weer tot een feest te maken en iedereen een goed gevoel te geven.
).
En denk maar niet dat ik je heb zien zweten terwijl je aan het werk was bij het schrijven
Tjonge, je leek wel druk op sommige momenten.

.
) was het een uurtje of half 2. Hoewel, sliepen: die !@#$% muggen hadden ons goed te pakken. Vooral mij, de volgende ochtend zat 1 oog half dicht en m'n hele gezicht zat vol bulten. Ja fijn... Nog fijner toen ik op de vroege ochtend ook nog een haak van een sleutelhanger dwars door m'n vinger kreeg, gelukkig niets ernstigs, maar als je ooit een vishaak in je vinger hebt gehad weet je wat ik bedoel (gelukkig had deze nog net geen weerhaak... *auw*).
. Zowel op de heen- als op de terugweg met 140 over de A1 gescheurd (Bart: "Oh, dat mag niet!"
), zodat ik er maar 35 minuten over deed ipv de 45 minuten in een normaal tempo. Op de terugweg was ik daarom exact (yep, 2 minuutjes speling!) op tijd op Laudine en haar vader te zien aankomen bij de P/A. Bart, Heike, Laudines moeder, Guinnifer en Lidwien waren weer fanatiek aan het groomen en ik heb ook nog een paar flesjes water over de paardjes mogen uitkieperen voordat ik weer naar de andere kant van de Holterberg moest om wat dingetjes te doen op het secretariaat.
. Ondertussen stond de soep op en lagen de gehaktballen lekker te pruttelen in het vet - volgend jaar wel aan dat bordje VET-KEET denken hè jongens!
) en tegen een uurtje of 3 waren alle deelnemers weer binnen, zelfs die arme IJslander met een pols van 80...