Fotomeeting paarden Mechelse heide (Maasmechelen België) aug

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zhippo

Fotomeeting paarden Mechelse heide (Maasmechelen België) aug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 14:49

Hallo allemaal!

Ik ben elke keer te laat met het inschrijven van een meeting, en omdat ik graag interessante modellen voor mijn lens wil hebben wil ik graag een meeting organiseren!
Ik wil deze meeting houden in de Mechelse heide. Dit ligt aan de grens van Nederland. Ik wil volgende week gaan kijken of deze plek goed geschikt is voor een paarden meeting. Zover ik kan zien is er water, en er zijn mooie open plekken en heides. Het ziet er veel belovend uit! :D Maar dat wil ik eerst met eigen ogen zien hihi!

datum: 24 of 25 Augustes!

Nou goed, er kunnen 10 fotografen mee, en 5 modellen. (Ik wil naar 10 gaan, maar dat moet ik eerst bepalen als ik de locatie gezien heb of daar ook de ruimte voor is!) De bedoeling is dat de fotografen uiteindelijk een lijstje opsturen en daaruit de top 5 (of 10) kunnen mee!

Zo ver ik kan zien is er genoeg ruimte om te rijden en om los te gooien. Parkeerplek is nog onbekend. Daar kom ik nog op terug!

fotografen:
1. Zhippo: http://www.everyoneweb.com/Mpalm-fotografie/
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

reserve fotografen:
11.
12.
13.
14.
15.

modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Natuurlijk zijn tips etc welkom. Maar geen haat hier!
Verder, kunnen jullie dit lijstje quoten en daar achter zetten of je als fotograaf komt (graag met site, als je er geen hebt is dat geen ramp!)
en als je als model komt, graag wat informatie over het paard. Springer, Dressuur, VD etc! En graag een foto! Mensen die geen foto sturen kunnen ook NIET gekozen worden. :)

Hier nog een paar foto's van google! maar als ik er volgende week heen ga dan maak ik foto's en plaats ik ze hier! Stel het is geen geschikte locatie dan bepalen we met zijn allen welke locatie dan een optie is!

Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=DW4GKAWI#YALSDREN
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-8QXHCNOX.jpg

SSDesign

Re: Fotomeeting paarden Mechelse heide (Maasmechelen België) aug

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 15:56

Het ziet er heel mooi uit, maar ik heb geen idee waar je zou willen fotograferen? Ik zie eigenlijk weinig open plekken zeg maar :) Dus ik wacht even af...

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 16:27

Op de foto's ziet het er erg mooi uit + het is in verhouding waar ik normaal overal heen ga, super dicht bij mij in de buurt whaha :') Ik houd het topic even in de gaten en ovb de modellen wil ik graag mee
Alleen een kleine opmerking, ik vind de verhouding modellen fotografen niet helemaal logisch. :o Als je met zoveel fotografen bent sta je elkaar nogal snel in de weg en heb je veel kans op veel redelijk dezelfde foto's, natuurlijk heeft iedereen een eigen stijl. Maar het blijft hetzelfde paard in dezelfde omgeving

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 17:30

SSDesign schreef:
Het ziet er heel mooi uit, maar ik heb geen idee waar je zou willen fotograferen? Ik zie eigenlijk weinig open plekken zeg maar :) Dus ik wacht even af...

Daarom ga ik het volgende week checken! Misschien zondag al en dan ga ik snel updaten!

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 17:31

Yvettee schreef:
Op de foto's ziet het er erg mooi uit + het is in verhouding waar ik normaal overal heen ga, super dicht bij mij in de buurt whaha :') Ik houd het topic even in de gaten en ovb de modellen wil ik graag mee
Alleen een kleine opmerking, ik vind de verhouding modellen fotografen niet helemaal logisch. :o Als je met zoveel fotografen bent sta je elkaar nogal snel in de weg en heb je veel kans op veel redelijk dezelfde foto's, natuurlijk heeft iedereen een eigen stijl. Maar het blijft hetzelfde paard in dezelfde omgeving

Dus jij zegt, 5/5 doen? Anders 10/10? Zal het aanpassen!

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 17:41

zhippo schreef:
Hallo allemaal!

Ik ben elke keer te laat met het inschrijven van een meeting, en omdat ik graag interessante modellen voor mijn lens wil hebben wil ik graag een meeting organiseren!
Ik wil deze meeting houden in de Mechelse heide. Dit ligt aan de grens van Nederland. Ik wil volgende week gaan kijken of deze plek goed geschikt is voor een paarden meeting. Zover ik kan zien is er water, en er zijn mooie open plekken en heides. Het ziet er veel belovend uit! :D Maar dat wil ik eerst met eigen ogen zien hihi!

Nou goed, er kunnen 10 fotografen mee, en 5 modellen. (Ik wil naar 10 gaan, maar dat moet ik eerst bepalen als ik de locatie gezien heb of daar ook de ruimte voor is!) De bedoeling is dat de fotografen uiteindelijk een lijstje opsturen en daaruit de top 5 (of 10) kunnen mee!

Zo ver ik kan zien is er genoeg ruimte om te rijden en om los te gooien. Parkeerplek is nog onbekend. Daar kom ik nog op terug!

fotografen:
2. Yvettee (ovb modellen)
3. SSDisign (ovb modellen)
4.
5.

reserve fotografen:
6.
7.
8.
9.
10.

modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

Verder, kunnen jullie dit lijstje quoten en daar achter zetten of je als fotograaf komt (graag met site, als je er geen hebt is dat geen ramp!)
en als je als model komt, graag wat informatie over het paard. Springer, Dressuur, VD etc! En graag een foto! Mensen die geen foto sturen kunnen ook NIET gekozen worden. :)

Hier nog een paar foto's van google! maar als ik er volgende week heen ga dan maak ik foto's en plaats ik ze hier! Stel het is geen geschikte locatie dan bepalen we met zijn allen welke locatie dan een optie is!

[ Afbeelding ]

Ik heb jullie er bij gezet zodat jullie al een plekje hebben. Afmelden kan altijd! Maar zo zit je er ook zeker bij :)

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:05

Jammer dat het zo ver is. Anders had ik wel mee gewillen.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:13

zhippo schreef:
Yvettee schreef:

Dus jij zegt, 5/5 doen? Anders 10/10? Zal het aanpassen!

Ik had een fotomeeting georganiseerd samen met bokker Jikkeee.
We hadden 2 fotografen per model :) Dus ochtendgroep 8 fotografen en 4 modellen. EN middag groep 4 andere modellen.

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:19

Ik meld me ook als fotograaf ovb datum en modellen :)

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:45

Komt er iemand van Noord-Brabant? (Deurne :') ) En zou ik dan mee kunnen rijden? Wil heel graag :')

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:46

zhippo schreef:
zhippo schreef:
Hallo allemaal!

fotografen:
4. JasmijnJoy (ovb vervoer)
5.

reserve fotografen:
6.
7.
8.
9.
10.

modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

[ Afbeelding ]

Ik heb jullie er bij gezet zodat jullie al een plekje hebben. Afmelden kan altijd! Maar zo zit je er ook zeker bij :)

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 19:40

horsieslii schreef:
Ik meld me ook als fotograaf ovb datum en modellen :)

Datum word 24/25 augustes :) maar ik zal je erbij zetten!

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 19:44

fotografen:
4. JasmijnJoy (ovb vervoer)
5. Horsieslii (ovb modellen)

reserve fotografen:
6.
7.
8.
9.
10.

modellen:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 20:23

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 21:35

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:37

Wat jammer! Dan ben ik net op vakantie! Anders had ik graag mn paardjes opgegeven! :D
Lijkt me een prachtige omgeving!

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 21:38

xAnthea schreef:
Wat jammer! Dan ben ik net op vakantie! Anders had ik graag mn paardjes opgegeven! :D
Lijkt me een prachtige omgeving!

Awwh! Als het een succes word, dan komt er zeker een nieuwe!

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:40

Ik ga iig dit topic wel blijven volgen! Dan kan ik gelijk zien hoe het eruit ziet en of het te doen is met paarden. Dan kan ik nog altijd een betaalde shoot regelen daar :))

Dat nieuwe topic zal ik ook in het oog houden dan ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 21:59

Even een stipje hier, morgen zal ik goed kijken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 23:21

Ik meld me aan met mijn pre :) foto plaats ik morgen even, zit op mijn mobiel!

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-13 23:58

Robijntjah schreef:
Ik meld me aan met mijn pre :) foto plaats ik morgen even, zit op mijn mobiel!

Dat is echt super!!! :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 06:48

Ik had me aangemeld onder voorbehoud locatie, niet onder voorbehoud van modellen :P

Maar laat me maar staan, ik kijk wel even. Ga alleen mee als het een beetje de moeite waard is zowel locatie als modellen :) als ik kom kan ik misschien wel langs Deurne. Is uit de route, maar dan zouden we de reiskosten kunnen delen. Maar nogmaals ik moet nog even kijken hoor :)

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 07:34

ik wil me ook aanmelden met mijn appaloosa merrie precious present ligt wel een beetje aan de datum heb dat weekend nog een meeting ;)
Afbeelding
let wel mijn paard wil niet altijd los lopen ze is namelijk bijna 100% blind

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-13 09:41

Ik heb het even allemaal na gecheckt. Ik ben vrij dat hele weekend dus ik kan mee!

Allereerst Rogan, dan net nog 5 (bijna 6) Tinker & een vos. Ik ben in het bezit van bruin tuig. Hij kan los tussen de paaltjes, onder het zadel en uiteraard portret.
Afbeelding
&
Afbeelding

zhippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-13 09:43

Geweldig! Ik zal jullie er straks bij zetten als ik thuis ben :)