Door de leuke en leerzame ervaring van de studiofotomeeting in Maart (klik) hebben wij ( Richard -bekend als Bagheera_206 op bokt- en ik) besloten er nog een tweede meeting er achteraan te gooien. Zo kunnen de fotografen en modellen oefenen en portfolio opbouwen.
Het topic waar ik net naar heb verwezen was al bezig met aanmeldingen voor deze meeting, maar aangezien het wat chaotisch was, is er besloten een nieuw topic te openen.
Datum
De meeting zal plaatsvinden op 29 juli in Aalsmeer.
Modellen:
We zoeken voor deze meeting leuke enthousiaste modellen. Een beetje ervaring om voor de lens te staan is wel fijn, maar als je dit nog nooit hebt gedaan mag je je ook zeker aanmelden.
Fotografen:
De fotografen voor deze meeting zijn al bekend. Helaas kunnen we dus niets met aanmeldingen voor fotografen.
De volgende fotografen gaan mee:
* Bagheera_206 - Richard
* Lipydo - Wendy
* borrie01- Sharon
* Wildwings - Nikki
* Gianti - Gina

Deze foto van mij is bij de vorige meeting gemaakt. Dan is er alvast een voorbeeldje.
De aanmeldingen lopen tot eind juni. Daarna zijn de aanmeldingen gesloten en gaan de fotografen op de modellen stemmen.
Er kunnen vier modellen mee aangezien ik zelf waarschijnlijk ook nog voor de lens sta.
Met de overige modellen worden dan thema's gekozen. Als je direct al een goed thema weet kun je die ook direct vermelden en zal ik het alvast in een lijstje zetten.