Vraag met betrekking tot paddocks maken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

magda_90

Vraag met betrekking tot paddocks maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 16:25

Gezien een paddock maken op fotomeetings of andere fotografie afspraken altijd erg handig is, was ik zo eens aan het kijken wat de prijzen zijn voor een leuke tweedehandsset. Gezien de prijs afhangt van de hoeveelheid materiaal die je nodig hebt, is dus handig als je de totale lengte weet. Ik kan echter niet goed inschatten wat nu echt een mooi gebruikelijk formaat is.

Vandaar dus de vraag aan iedereen die eens is mee geweest of om een andere reden hiermee gewerkt heeft, wat hij nu fijne afmetingen vind en hoeveel paaltjes je daarbij gebruikte? Aan de hand daarvan kan ik gerichter zoeken namelijk. :j

Bedankt alvast. :)

SSDesign

Re: Vraag met betrekking tot paddocks maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:27

Ik vind een stuk van ongeveer 30 meter (dus net wat groter dan een longeercirkel) wel een fijne maat om mee te werken :) Heb je ongeveer 15 paaltjes voor nodig, met 20 kun je een stevigere paddock maken dus dat is wel handig. Geen paaltjes die doorbuigen, heb vorige week ondervonden hoe lastig dat was...

Draad ongeveer 200 meter, dan kun je de paddock dubbel afzetten :)

magda_90

Re: Vraag met betrekking tot paddocks maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 19:02

Bedankt voor je bericht. :j Qua draad zal ik denk ik nieuwe moeten halen, althans het aanbod op Marktplaats is momenteel niet denderend + dat ik zeker ben van de lengte en stevigheid.