Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kim_89

Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 19:34

Ik ga een gokje wagen, al weet ik niet of dit per se de bedoeling is van BM :))

Ik heb heel internet afgespeurd, ik heb oproepjes geschreven en ik heb ontdekt dat veel leer-nieuwe-mensen-kennen-sites geld kosten en gekeken of er een Bokt HK topic is waar ik gezellig kan meekletsen, maar allemaal nog zonder al teveel resultaat. Ik ben namelijk op zoek naar gezellige meiden uit heel Nederland die het net als ik leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen waar misschien een leuke vriendschap uit komt. Ik merk dat dit zo in de "flow" van het dagelijks leven niet zo makkelijk gaat. Mensen lijken vaak te druk te zijn en/of niet open te staan voor nieuwe vriendschappen of contacten verwateren snel weer omdat het eenrichtingsverkeer is. Ik zou haast denken dat ik niet de enige ben, dus vandaar mijn online zoektocht.

Ik zal mezelf even voorstellen!
Ik ben Kim, 23 jaar, samenwonend in IJsselmuiden (Overijssel) met vriendlief en poezebeesten Pip en Dexter. In het dagelijks leven nog studente Sociaal Pedagogische Hulpverlening en als alles goed gaat, ben ik in februari afgestudeerd. In mijn vrije tijd houd ik van shoppen (<3 koopjesjacht), terrasje pakken, koken, theeleuten, DIY'en (huis/meubels restylen, homedeco's maken, etc), biosje, muziekjes, enzovoorts. Ik zou mezelf beschrijven als prettig gestoord, luisterend oor, spontaan en initiatiefrijk.
Veel van mijn vriendschappen zijn verwaterd in de loop der jaren. Andere school, andere bezigheden, verhuizingen, studies in het buitenland, noem maar op. Veel eenrichtingsverkeer waarvan ik me een tijdje geleden heb voorgenomen dat ik daar niet eindeloos in blijf investeren. Afijn, ik merk dat er daardoor niet veel contacten over zijn en dat zou ik graag willen veranderen.

Zit je in hetzelfde schuitje? Of vind je het gewoon gezellig om kennis te maken? Heb je vragen, opmerkingen, ideeën of suggesties? Brand los :)

98xsophiex98

Re: Gezellige meiden uit heel NL gezocht voor vriendschap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:38

Hoi

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:38

Zeker, ik ben niet de beste in het onderhouden van vriendschappen..
Ben nu eerstejaars HBO Elektrotechniek student en met al die jongens is het wel gezellig maar houd er niet echt een vriendschap aan over. Mijn oude vriendinnen hebben het allemaal te druk.
Dus op zich zou ik ook best een (pen)vriendin kunnen gebruiken :)

Cheiba

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:44

Hoi Hoi
Wat een leuk idee. Hier helaas ook niet veel vrienden meer na de geboorte van mijn Dochtertje. Vrienden van mij leven toch echt nog in een andere fase. Dus wie weet is dit wel iets?

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:46

Ik herken het ook.. Bijna geen vrienden meer door mn drukke leventje en ex die mijn vrienden niet zo mocht en mijn hartsvriendin een beetje TE leuk vond en daardoor niemand meer over gehouden behalve mn vriend waar ik nu mee samen woon. Zo zie je maar soms denk je dat je de enige bent die geen vrienden meer heeft maar er zijn genoeg mensen die geen vrienden hebben

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:48

Joehoe! :wave:

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 19:50

Leuk! Ik ben dus niet de enige :')

Misschien handig om een PB te sturen naar elkaar als er iemand is waar je contact mee wilt?
Mijn PB box staat open, dus kom maar op :) Wat info over jezelf zou leuk zijn.

monicees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 19:50

ook zo

na mn ziekte hebben veel ''vrienden'' me vaarwel gezegd, bij wijze van alsof ik alvast richting mn graf ging wandelen

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 21:51

Ik vind het wel een leuk idee. Ik zal wel even wat informatie geven over mijzelf.
Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik doe momenteel 2havo. Ik heb 2 paarden een haflinger en een kwpner,

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:00

Hooi :)
Ik ben Miranda 17 jaar(word in augustus 18) woon in Zandvoort (naast Haarlem)
Ik ben iemand die graag vrienden maakt, maar het eerste stapje gaat nooit zo snel :(.
Veder ben ik vandaag geslaagd voor me havo en ga volgend jaar Mbrt doen op inholland.
Mijn hobby's zijn paardrijden, basketbal en scouting :)

Zou het heel leuk vinden als we zo vriendschappen kunnen sluiten :)

Monicees, lijkt me heel erg om zo vrienden te moeten verliezen. Het lijkt mij juist een tijd dat je ze juist het ergst nodig hebt.

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:04

Ik meld ook even! Straks even uitgebreider ;)

Melisding

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:06

Hoi!

Je verhaal komt me heel bekend voor :)
Ik was ook echt toe aan nieuwe vriendinnen en idd alle huiskamer topics afgespeurd haha. Uiteindelijk zelf een topic geopend om lekker op terrasjes te gaan zitten. (Ik heb zo snel de link niet, maar staat vast onder m'n berichten)
Nu even over mezelf: ik ben Melissa, 20 jaar, student human resource management. Hobby's zijn terrasjes pakken ook op koopjesjacht gaan en niet te missen paardrijden :D
Wil je meer van me weten of gewoon kletsen dan staat m'n pb box voor je open *D

Nietes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:06

Leukk

Ik ben Kelly 14 jaar en doe nu 2Gym. Ik woon bij alle lieve mensen in Enschede (overijssel).
-Beetje gek en soms een brutaal
-hobby's zijn paardrijden en tekenen

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:17

Heey, Ik ben Margot, 22 jaar, woon vlakbij Arnhem in een klein gehucht en ik val in de categorie 'vind het gezellig om kennis te maken' :D . Mijn hobby's zijn naast mijn paarden shoppen, uitgaan en alles wat maar gezellig is :) . Ik studeer in Deventer, Small Business and Retail Management.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:30

Hoi,

Ik ben Martine, 25 en woon in Amsterdam. Woon nog bij mijn ouders en mijn zus woont ook nog thuis (28). Heb ook geen vrienden, maar dat komt mede doordat ik gepest werd op school. Ik heb bij de ah gewerkt, maar verder geen sociale contacten gemaakt voor vriendschappen.
Nu studeer ik front officemedewerker aan t roc airport in Hoofddorp. Maar daar houd ik helaas geen vriendschappen aan over doordat ze mij niet accepteren met de hobbies die ik heb. Maar hoop in nov dat t beter gaat tussen mn klasgenoten en mij. Ik heb wel 1 vriendin in Oisterwijk wonen, helaas heeft zij t veel te druk om af te spreken.
Mijn hobbies zijn; paarden, fotografie, mijn eigen dieren, de Efteling, musicals en ik zal vast nog wel iets vergeten ;).

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:47

Hoi hoi, wat een leuk idee ! Ik doe graag mee. Ik ben Anne-Sophie, 23 jaar en woon in Noordwijk, Zuid-Holland. Mijn hobby's zijn shoppen, naar m'n paardje, alles wat met dieren of natuur te maken heeft, evenementen bezoeken, uitgaan, terrasje, koken, bios, kletsen, etc. Door verschillende omstandigheden zijn bij mij ook wat vriendschappen verwaterd en zou ik graag weer wat nieuwe vriendschappen op willen bouwen. Voor de mensen die het leuk lijkt, stuur me gerust een pb'tje !

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 22:56

Dit is leuk! Ik woon ook in het mooie Overijssel, namelijk in Almelo (daar is serieus áltijd wat te doen...ahum) dus vandaar dat ik wel wat afwisseling zoek ;).

Ik studeer nog, woon sinds een paar maand weer bij mijn moeder, helaas is mijn relatie beëindigd :(. Ik studeer trouwens Business IT & Management en ja dat is iets met computers :P Ik heb twee hele goede vriendinnen, die beide ook druk zijn dus ook niet altijd tijd hebben! En hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeggen ze altijd!

Ik hou ook van lekker prutsen met van alles en nog wat, alleen nooit geen zin om dit alleen te doen dus komt het er nooit van! Denk aan sieraden maken (heb echt gigantisch veel materialen).
PB me als je wil!

Edit: ben trouwens 24 jaar!

Avalon87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:10

Ok film afgelopen :p
Nu wat uitgebreider:
Ik ben debby, 26 en ik woon in brabant, samen met mijn partner en onze 2 honden. Ik volg de lerarenopleiding biologie in tilburg. Hobbys: paarden, honden, sporten, reizen en een terrasje op zn tijd is ook nooit verkeerd :)

Liindax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:20

Hee wat leuk je woont best dicht bij mij in de buurt! (Hasselt)

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:22

Ik ga hier morgen even reageren!

bellizdej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:24

Leuk idee!! Ik ben Kelly, 19 jaar en ik woon in eindhoven. Ik heb de pabo gevolgd afgelopen jaar maar besloten om te stoppen. Ik ga aankomend schooljaar beginnen met sociale studies. Hobby's: Paarden, honden, sporten, zingen :)

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:28

Hoi, ik ben Luka, 14 jaar, vmbo kb/gl gemengd 2e klas, woon in Assen, 1 eigen paard en 4 bijrijdpaarden ! Mijn hobbys zijn: paarden, muziek, shoppen, fotografie, slapen en eten :9

puagaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:33

Super idee! *\o/*

Ik ben Annemarie,
18 jaar - opleiding horeca management niveau 4 - Hobby's: paarden, gamen, shoppen, eten, muziek en films. :')

Is er ook een bokt meeting in de planning of is dit juist meer HK-topic geschikt :D

Michelleex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:40

Wat leuk joh!

Ik denk dat er vanuit hier juist HK-topics moeten gaan voortkomen, dat iedereen een beetje eigen groepjes maakt denkt ik? :)

Ik ben Michelle, 17 jaar (november 18:J) ik studeer momenteel verpleegkunde en heb een hele lieve vriend.
Momenteel woon ik in Leiden, maar wil langzaamaan gaan kijken naar een plekje samen met m'n vriend die langzaam op zichzelf gaat waar ik langzaam aan bij in kan gaan wonen.
Ik heb onwijs veel hobby's eigenlijk: paarden, shoppen, eten, taarten maken, radio maken, nieuwe dingen uitproberen.

Ik heb ook last van verwatering van vriendschappen waarvan je niks meer hoort wat erg lastig is.
Momenteel ben ik ook bezig met een moeilijke tijd, ik zit in een depressie en ben er nu aan het bovenop komen. Contact maken vind ik moeilijk omdat ik mensen toendertijd niet met mijn 'problemen' op wilde zadelen.

Ik zou het leuk vinden om lekker in contact te komen, stuur gerust een pb-tje.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 23:47

Michelleex, ik denk dat je dan al gauw hetzelfde krijgt als de provincie-topics.
ook op afstand moet het toch gezellig kunnen zijn? lekker appen en facebooken, soms skypen en eens per jaar als het lukt samenkomen :)

Ook hier iemand die de afgelopen jaren last heeft gehad van verwatering :')
reden kan ik natuurlijk ook wel uitleggen maar dat is nu niet aan de orde.

Ik ben dus Ylvy, ik ben 18 jaar jong ( bijna 19 ) en ik woon in Limburg, Kessel.
Ik studeer op dit moment de MBO-opleiding ICT-beheer, en ik en mijn vriendin zijn dus raar,
als meisjes...15 jongens en 2 dames ( 3 op de hele ict afdeling )
Ik heb ook een lieve vriend, al meer dan 4 jaar! :oo

Mijn hobbies zijn tekenen, paardrijden, fotografie, handboogschieten en gamen.
Maar ik vind meer dan dat leuk en andere dingen eens in de tijd is altijd leuk!

Ik ben een goede luisteraar, maar praten kan ik soms ook als de beste :)
dus als je intresse hebt, kan iedeeren die denkt dat ik gezellig ben, me pben *\%/*