Ik heb heel internet afgespeurd, ik heb oproepjes geschreven en ik heb ontdekt dat veel leer-nieuwe-mensen-kennen-sites geld kosten en gekeken of er een Bokt HK topic is waar ik gezellig kan meekletsen, maar allemaal nog zonder al teveel resultaat. Ik ben namelijk op zoek naar gezellige meiden uit heel Nederland die het net als ik leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen waar misschien een leuke vriendschap uit komt. Ik merk dat dit zo in de "flow" van het dagelijks leven niet zo makkelijk gaat. Mensen lijken vaak te druk te zijn en/of niet open te staan voor nieuwe vriendschappen of contacten verwateren snel weer omdat het eenrichtingsverkeer is. Ik zou haast denken dat ik niet de enige ben, dus vandaar mijn online zoektocht.
Ik zal mezelf even voorstellen!
Ik ben Kim, 23 jaar, samenwonend in IJsselmuiden (Overijssel) met vriendlief en poezebeesten Pip en Dexter. In het dagelijks leven nog studente Sociaal Pedagogische Hulpverlening en als alles goed gaat, ben ik in februari afgestudeerd. In mijn vrije tijd houd ik van shoppen (<3 koopjesjacht), terrasje pakken, koken, theeleuten, DIY'en (huis/meubels restylen, homedeco's maken, etc), biosje, muziekjes, enzovoorts. Ik zou mezelf beschrijven als prettig gestoord, luisterend oor, spontaan en initiatiefrijk.
Veel van mijn vriendschappen zijn verwaterd in de loop der jaren. Andere school, andere bezigheden, verhuizingen, studies in het buitenland, noem maar op. Veel eenrichtingsverkeer waarvan ik me een tijdje geleden heb voorgenomen dat ik daar niet eindeloos in blijf investeren. Afijn, ik merk dat er daardoor niet veel contacten over zijn en dat zou ik graag willen veranderen.
Zit je in hetzelfde schuitje? Of vind je het gewoon gezellig om kennis te maken? Heb je vragen, opmerkingen, ideeën of suggesties? Brand los