Zijn er soms nog fotografen geïnteresseerd in een heel speciale minipaarden fotoshoot? De bedoeling hiervan is om onze speciale showpaardjes op de kiek te laten zetten in een heel bijzondere omgeving, namelijk het kasteeldomein van gaasbeek in België, niet zover van Brussel. Omdat dit park normaal gesloten is voor paardjes hebben we een speciale toelating verkregen om een zondag in het park toch met onze mini's aanwezig te mogen zijn. Modellen zijn er genoeg, maar ik had graag nog wat meer fotografen zien komen. Een voorwaarde van het park is wel dat de foto's niet voor commercieële doeleinden mogen gebruikt worden, maar het lijkt me een unieke kans om portfolio uit te breiden met speciale modellen in een prachtige omgeving.
Meer info via PB
Voor meer weetjes over het park kan je deze link eens bekijken, http://nl.wikipedia.org/wiki/Kasteel_van_Gaasbeek
Onze minipaardjes worden allen in showconditie voorgebracht, en zullen prachtige modellen zijn. Voorbeelden van deze minipaarden kan je in mijn profiel vinden.
De shoot gaat door op 30 juni 2013, van 9u tot 13u.