Nav interesse naar een meeting met tentenkamp in het zomercollectie topic...[PP] Zomercollecties 2013 #3!........hier dan een topic! Met dank aan lieve Michelle die ons heeft geholpen aan de titel.Veel plezier!
Eigenlijk wel een beetje banketstaaf dat ik nu al een topic maak, maar dat maakt niet uit. Des te meer onzin we kunnen uitkramen
mcjv schreef:Eigenlijk wel een beetje banketstaaf dat ik nu al een topic maak, maar dat maakt niet uit. Des te meer onzin we kunnen uitkramen Psies.
NienkeV1994 schreef:michelle___ schreef:wacht... Het moet nog zomer worden! Dat hopen we tenminste Niet teveel hopen. Je word altijd teleurgesteld als je niet onder de zo'n of op een tropisch eiland woond.
michelle___ schreef:Niet teveel hopen. Je word altijd teleurgesteld als je niet onder de zo'n of op een tropisch eiland woond. Goed punt
NienkeV1994 schreef:michelle___ schreef:Niet teveel hopen. Je word altijd teleurgesteld als je niet onder de zo'n of op een tropisch eiland woond. Goed punt idd mies
Zal me hier ook maar even melden. Als we op zaterdag gaan meeten kan ik ook komen. R'dam is niet zo ver voor mij. (Enne niet zo snel kletsen hier als in het andere topic hoor,is niet meer bij te houden )
Luz_ElenaE schreef:Hij is er Gelukkig ga ik over een maandje naar de evenaar Jaloeersss.Dan kunnen wij ons wel zo gaan kleden,
michelle___ schreef:Ik ga met de kerst naar de UK! Ben zo benieuwt naar de Engelse kerst.Jaloers! Volgens mij is alles daar altijd bigger & better. Lekker van genieten dus, haha.