om Timon en ons op te pikken. De hele weg ging perfect, maar op een gegeven moment moest ik voorin zitten omdat ze de weg neit konden vinden (en ik was er al eerder geweest) maar eht was alleen nog maar rechtdoor
Toen over die bruggetje waar 1 van de spiegels tegenaan gebotst is
Eerst gingen we naar binnen wat drinken en daarna VD-en. Eerst gingen Danielle en Mirei nou dat zag er zoals gewoon weer erg stoer uit
Daarna wilde Evelien even emt Mirei VD-en. Helaas zag Mirei toen geen Evelien meer, maar hinnekende Odin
Daarna ging Odin liggen en konden Timon en ik inspringen voor de lig-blok oefening (Lees: Odin ging liggen en Timon ging met 2 voorbeentjes op Odin's kont staan) Daarna gingen we samen nog wat kunstjes laten zien. Daarna waren Polly en Dennis, die ook wat leuke kunstjes vertoonde. Daarna gingen ze samen lange lijnen en Amber en Febe
namen het over. Amber was toch wel 1 van mijn favoriet
Wauw! Echt toppie hoe zij met haar paardje om ging! Dat zullen jullie wel zien aan de foto's
Daarna gingen Evelien&Odin en Febe&Amber samen nog wat rondjes rijden en VD-en. Toen was ik bezig om Timon's singel om te doen, kwam ik erachter dat ik me hoofdstel was vergeten (Dude
) Dus ging ik maar met halster LL. Toen nog een groepsfoto en allemaal in compliment, ik hoop dat die is gelukt
Daarna gingen we eten en naar huis! Het was echt een hele leuke dag!Bedankt allemaal

. 

:# Maar voor de volgende VDmeeting maar wel een dag met mooi weer prikken?
:+::+: