Al vrij snel (na 25 min.) kwam ik aan in Assendelft, ik had wel een route uitgeprint maar het bleek later dat de pc zelf een straatnaam had ingevuld en dat had ik niet gezien toen ik van huis ging
dus zo stond ik opeens middenin een woonwijk en wist ik niet meer waar ik was
Gelukkig had ik het telefoonnummer van Dimple want die zou er rond dezelfde tijd als mij zijn, zij was net met haar vriend onderweg en we zouden elkaar zien op de dorpsstraat (daar was zij tenslotte bijna)
Ik moest een paar minuten wachten en in die tussentijd heb ik even via i-mode gekeken waar de juiste straat nou lag (gebruik ik mijn i-mode toch nog eens
) ik had een vaag vermoeden dat Dimple me al voorbij was gereden dus ik ging maar op weg. Kreeg ik 1 minuut later een telefoontje dat ze ook op de dorpsstraat zaten
dus ze zaten vlak achter me. Ik ben even blijven wachten en reed toen achter hun aan, misten we een afslag zonder dat we er erg in hadden dus we deden nog een rondje Assendelft
Het uur waar spokey in reed was allang begonnen dus daar baalde ik al van. Uiteindelijk hebben we het kunnen vinden en heb ik toch nog een half uurtje kunnen kijken. Stal Knap is wel een erg mooie accomodatie en ze hebben een hele mooie binnenbak met een superbodem
Ik heb mijn best gedaan om foto's te maken maar het was toch nog te donker, dus ik heb ze maar wat opgelicht en hopelijk kunnen jullie er wat van zien
FlairS
NirvanaS
WebsterS
Misschien kunnen de meiden zelf ook wat vertellen over de clinic
Ik vond dat het er allemaal erg goed uit zag, het is weer eens gebleken dat sommige van te voren ontzettend de zenuwen hebben terwijl het paard super loopt

.
(niet het mijne, want dat ligt wat uit de richting
Net toen ik dacht ik loop er wel even heen was ze ineens verdwenen...heb ik haar nog gemist 
misschien