Zijn er mensen fotografen en modellen (paarden evt met eigenaar ) die intresse hebben in een fotomeeting in Capelle aan den ijssel ?
Wanneer: Zondag 25 augustus 2013
Verzamelpunt: De parkeerplaats vlakbij het Pannenkoekenhuis
Ik denk aan 10 fotografen en 10 modellen
1 ochtendgroep voor de paarden en 1 middaggroep voor de paarden.
Aanmelding op fotoselectie:
Paarden graag aanmelden in dit topic met 1 hoofdfoto en 1 standfoto De paarden worden bij teveel aanmeldingen gekozen door de foto graven. Graag aangeven ochtendgroep of middaggroep. Maximaal 3 mensen per paard. Dus bv: 1 chauffeur/1 groom en eigenaar
Fotografen: Selectie op website/2 voorbeeld foto's maar wil ook zeker dat nieuwe hobby foto graven een kans krijgen ben zelf ook nog een beginner.
Prijzen voor de foto's die afgenomen worden worden bepaald door de fotograaf
Ten alle tijden ben je zelf verantwoordelijk voor je paard. Zorg ervoor als je je aanmeld dat je er zeker van ben dat je paard dit aankan (hengsten goed onder controle)
Fotografen - Geef je niet zomaar op voor elke fotomeeting die er is, wees er zeker van dat je die datum niks anders hebt! - Ben je niet zeker van deelname overleg dan met de TS of opgave onder voorbehoud mogelijk is - Zorg ervoor dat je camera spullen in orde zijn en je genoeg geheugen hebt en genoeg accu’s bij je hebt - Zorg voor duidelijke en recente voorbeeldfoto’s of een website (Facebookpagina’s kunnen natuurlijk ook) - Zorg ervoor dat je de resultaten binnen een redelijke tijd klaar hebt. Meestal plaatsen fotografen binnen 2/3 dagen 1 of 2 foto’s per model en plaatsen binnen 4 weken alle uitgezochte foto’s van elk model op hun website of facebook pagina of in het topic van de meeting. - Wees op tijd bij de meeting zelf, niks zo vervelend als te laat komers - kun je alsnog niet door omstandigheden meld dit dat zo snel mogelijk aan de TS, dit voorkomt een hoop verwarring en irritatie van beide partijen - Vergeet niet dat de modellen hun best doen om een schoon dier mee te nemen, en veel niet weten wat mooie composities zijn. Vraag ze dus vriendelijk, leg ze dingen uit of wijs ze hoe het dier het mooiste staat, ligt, zit...
Modellen - Geef je niet zomaar op voor elke fotomeeting die er is, wees er zeker van dat je die datum niks anders hebt! - Ben je niet zeker van deelname overleg dan met de TS of opgave onder voorbehoud mogelijk is - Zorg ervoor dat je model (paard/hond) er op zn allerbest uitziet. - Wees op tijd bij een meeting, niks zo vervelend als te laat komers - Kun je alsnog niet door omstandigheden meld dit dat zo snel mogelijk aan de TS, dit voorkomt een hoop verwarring en irritaties van beide partijen - Vergeet niet dat de fotografen niet alleen op de dag van de meeting druk zijn met de foto's maar ook nog de dagen/weken erna. Het is dus niet even "snel snel" wat foto's schieten en tadaaa daar is het resultaat
Gericht programma wordt bekend gemaakt als alle aanmeldingen binnen zijn.
Ik hoop op veel aanmeldingen Groetjes wendy
Dit is mijn eigen site maar ik ben hem nog aan het ontwikkelen:
Oh dat lijkt me echt super leuk en lekker dichtbij! Mag ik me aanmelden als model met mijn 8 jarige Friese ruin? Foto's van hem heb ik in mijn profiel staan, die zijn al wel weer wat ouder. Ik hoop niet dat dat erg is?
savira
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-13 07:20
Super! Ik maak even een lijstje van degene die zich opgeven:
Hoe is het Schollebos? Is het ook toegankelijk voor auto's? Of rijden er auto's vlaklangs? Dit even ivm niet ''groot''verkeersmak.
savira
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-13 22:16
Het schollebos is autovrij op de parkeerplaatsen aan de buitenrand na, op zondag is er ook geen grootverkeer in de buurt. Het is een bosje met ruiterpaden.
ik hou wel even een kleine slag om de arm Ik heb een kleine vakantieopvang voor Fretten Tot nu toe is het niet super druk dus kan het Maar kan zijn dat ik Teveel fretten heb zitten om weg te gaan... Maar dat laat ik dan wel weten...
Anders ga ik graag mee...
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 12-06-13 17:12
Dit lijkt mij ook ontzettend leuk, en nog wel te doen met de trailer. Ik ga het ook even navragen. Als model dan. Foto van mijn pony http://i33.tinypic.com/jutt90.jpg Andere foto's in mijn profiel.
Modellen: 1.Tamara81 (foto's in het profiel) 8 jarige fries 2.Iejoorr misschien (foto's in het profiel) 3.SIEMxFUNNY misschien (foto in het profiel) 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Ik wil me ook graag aanmelden als model! Ik heb een 13 jarige haflingermerrie. Er staan wat foto's in mijn profiel. Ik zal zo even kijken of ik er hier een paar neer kan zetten. Het lijkt me super leuk om mee te mogen maken en het is super dichtbij! Ik moet alleen nog even kijken of ik dan niet hoef te werken maar ik zou graag komen!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 12-06-13 17:51
Wat leuk dat er meer aanmeldingen komen. Het zou mijn eerste keer zijn om mee te doen aan een fotomeeting. Super gezellig en het werk van de fotografen tot nu toe zien er ook goed uit!
Modellen: 1.Tamara81 (foto's in het profiel) 8 jarige fries 2.Iejoorr misschien (foto's in het profiel) 3.SIEMxFUNNY misschien (foto in het profiel) 4.MeggiieTommy (foto's in het profiel) 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Ik zou in principe wel kunnen (even de woorden van de eigenaresse) Wel ovb want je weet maar nooit wat een paard voorn fratsen uithaalt (kreupel worden bijvoorbeeld etc.) Hierbij een foto:
Modellen: 1.Tamara81 (foto's in het profiel) 8 jarige fries 2.Iejoorr misschien (foto's in het profiel) 3.SIEMxFUNNY misschien (foto in het profiel) 4.MeggiieTommy (foto's in het profiel) 5. 6. 7. 8. 9. 10.
Lous
Geplaatst: 13-06-13 11:06
Het Schollebos is een mooie lokatie zeker. Maar niet erg groot en veel honden, kleine kinderen en (gezins)activiteiten. Ook worden er vaak luchtballonnen opgelaten en gevliegerd. Dus misschien wel iets om rekening mee te houden.
Het parkeerterrein bij het pannenkoekenhuis is ook niet echt groot en zo vol als je ook trailers moet gaan parkeren. Is het terrein bij het cricketveld niet handiger? Is ook een stukje rustiger en maar iets van 100 meter verder (gokje) dan die bij het pannenkoekenhuis en ook direct aan het bos.