Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Modellen :
1.Leonie
2.Simone
3.Caitlin
Reserve modellen:
1. Dreesterr
2. Nikip
Fotografen :
1. Estella
2. Monique
3. Astrid
4. Michaja
5. Robin
6. Frans ovb. datum
Reserve fotografen:
1. LynnDenise
2. Kkkaren
SimoneDV schreef:geloof dat voor de meeste mensen zondagen wel t beste waren? Dus even een lijstje met zondagen en als je kan je naam erbij zetten.
Ik zie wel dat ik zelf echt maar heel weinig kanivm tentamens en ga ook naar pinkpop en na mn tentamens heb ik dan 1 weekje misschien hers, misschien niet en dan erna meteen op vakantie en ben dan in juli eigenlijk alle zondagen precies weg. Zou tijdens de zomer trouwens ook nog op door de weekse dagen kunnen
2 juni: Simone
9 juni:
16 juni:
23 juni: Simone misschien (ligt eraan welke dagen tentamens vallen)
30 juni: Simone misschien (ligt aan m'n herkansingen)
7 juli:
14 juli: Monique
21 juli: Monique
28 juli:
4 aug: Simone
Monique
11 aug: Simone
18 aug: Simone
Monique
25 aug: Simone
Monique
NESCAFE schreef:SimoneDV schreef:geloof dat voor de meeste mensen zondagen wel t beste waren? Dus even een lijstje met zondagen en als je kan je naam erbij zetten.
Ik zie wel dat ik zelf echt maar heel weinig kanivm tentamens en ga ook naar pinkpop en na mn tentamens heb ik dan 1 weekje misschien hers, misschien niet en dan erna meteen op vakantie en ben dan in juli eigenlijk alle zondagen precies weg. Zou tijdens de zomer trouwens ook nog op door de weekse dagen kunnen
9 juni:
16 juni: Caitlin
Caitlin
Caitlin
7 juli:
Caitlin
28 juli:
Monique
Caitlin
Caitlin
18 aug: Simone
Monique
25 aug: Simone
Monique
SimoneDV schreef:geloof dat voor de meeste mensen zondagen wel t beste waren? Dus even een lijstje met zondagen en als je kan je naam erbij zetten.
9 juni:Astrid
16 juni: Caitlin
Caitlin
Caitlin, Astrid
7 juli:
Caitlin
28 juli:
Monique
Astrid
Caitlin
Caitlin