Karen moet nog veulenen Maar klinkt weer goed dames! Voor mij is 1e helft juli het makkelijkst. Zit daarna waarschijnlijk weer bij A.lice!
muts_marijke
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-13 16:41
28 juli kan wel maar dat is wel heul dicht bij jou uitgerekende datum.. 13 en 14 juli vieren wij mijn moeder en Lieke haar verjaardag en het weekend van 6/7 hebben wij een zuipfeest...
Leuk weer een meeting. Ik wacht even af welke datum het wordt, en bepaal dan of ik ook kom. Het ligt voor mij "nogal uit de route", en ik moet ook even kijken hoe het op de vastgestelde datum is met de drukte hier thuis.
15 & 16 juni zondags wedstrijd dus ace blijft dan sowieso thuis... 27 & 28 juli ben ik een weekend weg 24 & 25 augustus nog helemaal vrij 31 aug & 1 sept ook nog niks te doen!!
Leuk! Helaas momenteel geen tijd om in het gewone topic mee te kletsen, maar als het mag wil ik wel naar de meeting komen. Afhankelijk natuurlijk of ik dat weekend ook kan.
Leuk leuk!!! Mooi dichtbij!! Bij Dienke thuis ook wel 20 stallen vrij... Is ongeveer 6/7 kilometer, dus dichtbij! Ik woon kleine 10 km verderop dus kan op de fiets :p