Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mootje schreef:Mootje - Marjolein - Vlaardingen (er kunnen evt 4 mensen meerijden, 19 & 26 mei niet beschikbaar en tweede helft Juni ben ik niet in NL)
Frummels - Kymberley - Den Haag (met mij kunnen ook mensen meerijden! 12 tm 26 juli op vakantie)
_Tarzan - Niki - Geleen (zuid-Limburg) (met mij kan 1 persoon meerijden! 28 juni t/m 1 juli en eerste 3 weken van augustus ben ik weg!)
Mootje schreef:Mootje - Marjolein - Vlaardingen (er kunnen evt 4 mensen meerijden, 19 & 26 mei niet beschikbaar en tweede helft Juni ben ik niet in NL)
Frummels - Kymberley - Den Haag (met mij kunnen ook mensen meerijden! 12 tm 26 juli op vakantie)
_Tarzan - Niki - Geleen (zuid-Limburg) (met mij kan 1 persoon meerijden! 28 juni t/m 1 juli en eerste 3 weken van augustus ben ik weg!)
Wollie2004: Charlotte, Roermond (midden-limburg) ik kan 2 mensen meenemen, aangezien ik mijn hond ook wel graag zou meenemen.(ik kan in het weekend meestal wel, nog geen vakantie gepland!)
Mootje schreef:Ik weet wel een leuke startlocatie op de de veluwe!
Strand lijkt mij niet zo handig vanaf Limburg en Zwolle, qua reistijd.
Even een datalijstje voor meeste stemmen gelden
25 mei: Marjolein, Charlotte
26 mei:Charlotte
1 juni: Marjolein
2 juni: Charlotte
8 juni: Marjolein
9 juni: Marjolein,
wollie2004 schreef:Ik weet wel een leuke startlocatie op de de veluwe!
Strand lijkt mij niet zo handig vanaf Limburg en Zwolle, qua reistijd.
Even een datalijstje voor meeste stemmen gelden
1 juni: Marjolein, Niki
2 juni: Charlotte, Niki
8 juni: Marjolein, Niki
9 juni: Marjolein, Niki
Wollie2004: Charlotte, Roermond (midden-limburg) ik kan 2 mensen meenemen, aangezien ik mijn hond ook wel graag zou meenemen.(ik kan in het weekend meestal wel, nog geen vakantie gepland
Naoom_ - Naomi - Delft - chihuahua graag mee - 8 tm 27 juli op vakantie - zou graag meerijden met iemand als het voor juli is, evt daarna kan ik zelf rijden.
wollie2004 schreef:Even een datalijstje voor meeste stemmen gelden
1 juni: Marjolein, Niki, Kymberley
2 juni: Charlotte, Niki, Kymberley
8 juni: Marjolein, Niki, Kymberley
9 juni: Marjolein, Niki, Kymberley
Wollie2004: Charlotte, Roermond (midden-limburg) ik kan 2 mensen meenemen, aangezien ik mijn hond ook wel graag zou meenemen.(ik kan in het weekend meestal wel, nog geen vakantie gepland
Naoom_ - Naomi - Delft - chihuahua graag mee - 8 tm 27 juli op vakantie - zou graag meerijden met iemand als het voor juli is, evt daarna kan ik zelf rijden.
Mandy517 - Mandy - Nijmegen (als ik mijn moeders auto heb kunnen er 4 mensen meerijden)
26 mei:Charlotte, Mandy
1 juni: Marjolein, Niki, Kymberley
2 juni: Charlotte, Niki, Kymberley, Mandy
8 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy
9 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy
wollie2004 schreef:Ja indd Tarzan zou met mij meekunnen, misschien als Roos ook meewilt, zij is ook uit het zuiden toch? Kunnen jullie samen naar mij komen en dan vanuit mij naar het centrale punt ofzo?
Madeiraaaaa, je gaat wel mee he?! Kan jou begeleide hond goed met andere honden samen? Of is dat lastig voor haar en wordt je dan alle kanten op gesleurd?? hihi, zal wel niet! maar wil het niet moeilijker maken voor jou natuurlijk
edit: als wandel plek lijkt me de veluwe of het strand erg leuk!!
Mandy517 - Mandy - Nijmegen (als ik mijn moeders auto heb kunnen er 4 mensen meerijden)
Madeira_ - niemand kan meerijden want ik heb geen rijbewijs en die ga ik ook niet krijgen vrees ik, haha
26 mei:Charlotte, Mandy
1 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Madeira_
2 juni: Charlotte, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_
8 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_
9 juni: Marjolein, Niki, Kymberley, Mandy, Madeira_