Hemelvaartsrit Laag-Soeren (GLD)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Britt1

Hemelvaartsrit Laag-Soeren (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-13 22:15

Ik heb enorme zin om volgende week op mijn vrije dag (Hemelvaartsdag, donderdag 9 mei!) een rit op de Veluwe te maken, bij Laag-Soeren. Hier heb je wel een vergunning nodig, die kost 15 euro en is dan voor de rest van het jaar geldig.

Is er iemand die mee wilt rijden, lijkt me gezellig om met een clubje te gaan! (vertrektijd nader te bepalen)
Hoor het graag!

Wijslander

Re: Hemelvaartsrit Laag-Soeren (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:13

Wat gaaf, als er iemand is met een plekje in de trailer zou ik heel graag meegaan... En anders over een paar jaar!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:18

Ik ga waarschijnlijk die dag ook een rit maken. Vanaf Rheden/Velp kan je ook prachtig de Posbank op. Als je geen rijmaatjes vind, kan je altijd naar ons op stal komen om mee te rijden!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:23

Fredt schreef:
Vanaf Rheden/Velp kan je ook prachtig de Posbank op. Als je geen rijmaatjes vind, kan je altijd naar ons op stal komen om mee te rijden!

Klopt, ik ben al tot het spoor geweest, vlakbij de Posbank dus. Het 'probleem' is alleen dat mijn jonkie de weg ernaartoe in zijn eentje nog erg spannend vindt en daardoor bekaf is tegen de tijd dat we het bos bereiken. Daarom zou een groepsrit ideaal zijn :D Maar ik zal je aanbod zeker in gedachten houden! Wat voor soort rit gaan jullie maken, qua lengte, aantal paarden..?

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-13 20:33

Een andere startplek kan natuurlijk ook in die omgeving :)
Wat is jullie plan Fredt?

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 22:15

Nog geen concrete plannen.. we moeten nog even overleggen of er meerdere op stal mee willen. Maar mijn plan is om lekker vroeg te vertrekken, voor een echte dauwtraprit! Als ik wat meer weet, stuur ik wel even een berichtje :) .