Fotomeeting Groningen/Drenthe

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Fotomeeting Groningen/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:01

Hoi allemaal.
Omdat mij een fotomeeting erg leuk lijkt, dacht ik waarom organiseer ik er niet zelf een? Kon er geen recente vinden in omgeving Groningen / Drenthe, ook i.v.m mijn ouders niet zo ver willen rijden. Ik zoek dus ook iemand die samen met mij wil organiseren omdat ik 11 ben en als we iets groots moeten regelen mij dat niet alleen lukt. Dus iemand aanmelden? :D Misschien is het ook leuk, als we wat met een thema doen? Ik dacht zelf ook aan 10 fotografen en 10 modellen, reserve fotografen -en modellen zijn dus ook mogelijk i.v.m de datum :j Ik dacht zelf ook aan als er meerdere modellen zijn dat de fotografen modellen mogen kiezen! Het gaat dus ook om een paard / pony :j

Fotografen:
1. Believe - Nikki
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Modellen + paard en foto:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Fennee

Re: Fotomeeting Groningen/Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 22:05

Waar ongeveer (plaats) wil je het organiseren? Dan kan ik wel even kijken of ik kan (qua reizen) en of ik als fotograaf meega of met mijn pony! Ook afhankelijk van de datum.

Als het op een voor mij goed en makkelijk te bereiken plaats is wil ik je wel helpen organiseren!

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:51

BM -> FM

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:48

Fennee schreef:
Waar ongeveer (plaats) wil je het organiseren? Dan kan ik wel even kijken of ik kan (qua reizen) en of ik als fotograaf meega of met mijn pony! Ook afhankelijk van de datum.

Als het op een voor mij goed en makkelijk te bereiken plaats is wil ik je wel helpen organiseren!

Sorry ik lees dit nu pas! Euhm ik heb eigenlijk geen idee, het liefst ergens aan het strand, weet jij wat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 16:26

Iemand nog?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:26

Niemand? :o

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:28

Sorry ik doe al mee aan een meeting maar er hebben vast wel mensen interesse :) strand is wat lastig in Groningen, behalve als je een klein strandje aan een meer bedoelt :) In mijn onderschrift staat een link van de fotometing waar ik aan meedeed in Drenthe dat was ook op een klein strandje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:31

set_elkol schreef:
Sorry ik doe al mee aan een meeting maar er hebben vast wel mensen interesse :) strand is wat lastig in Groningen, behalve als je een klein strandje aan een meer bedoelt :) In mijn onderschrift staat een link van de fotometing waar ik aan meedeed in Drenthe dat was ook op een klein strandje.

Dat strandje in gieten is inderdaad mooi, bedankt voor je reactie! Hopelijk is er animo voor. :j