[FM] Fotomeeting honden Terhorsterzand (DR) 30/06
Alle (reserve)modellen en (reserve)fotografen die het leuk vinden mogen mee, niets is verplicht!
Even een nieuw topic om in het andere topic het overzicht erin te houden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Jorinda met Britta en Cintha (Jorinda)
Claudia met Barka en Kenzo (Milan_Lover)
Mariëtte met Mailo en Guinness (BvanhetB)
Froukje met Bram (Froukje1993) Even ovb daar ik er nog 2 heb lopen en ze niet heel blij zijn als ik er 1 mee neem
Stephanie met Bonita en Sientje (xStephanie) ovb van vervoer
Britta is een beetje een einzelgänger, Cintha is wat meer op de andere honden gericht, maar Cintha die heeft er een handje van om haar oren in haar kont te stoppen en in vieze dingen te gaan rollen of een stukje vooruit rennen en dan een uur gaan zitten krabben/bijten (ze heeft een allergie, maar we weten nog steeds niet waarvoor...).
Maar Bram zelf vind het wat minder de eerste paar km's, dan heb ik een huilsenario tot ik voorbij groningen ben gok ik zo
Zal het de komende tijd even gaan oefenen, kijken of er verbetering in komt.
Dan is het maar net of je zin hebt om constant op Cintha te letten
Allergie is wel lastig, helemaal als het zo plotseling komt.
Misschien voelt ze zich tegen die tijd wel kiplekker.
Eerst vond ze het doodeng, maar tegenwoordig gaat ze iedere keer als ik haar uitlaat bij mijn auto zitten
Citaat:Jorinda met Britta en Cintha (Jorinda)
Claudia met Barka en Kenzo (Milan_Lover)
Mariëtte met Mailo en Guinness (BvanhetB)
Froukje met Bram (Froukje1993) Even ovb daar ik er nog 2 heb lopen en ze niet heel blij zijn als ik er 1 mee neem
Stephanie met Bonita en Sientje (xStephanie) ovb van vervoer
Saskia met Misty of Doenja ovb
), maar kan er maar 1 meenemen. En Doenja luistert niet altijd naar mij als er andere honden in beeld zijn en het ligt er even aan of mn schouderblessure dan over is, anders hou ik dr niet.