Vorige jaar heb ik eens deel genomen aan een bok rit dit georganiseerd werd bij de meinweg.
Nou leuk het me leuk om het dit jaar nog eens te doen in de hoop oude maar ook nieuwe gezichten te treffen. Het idee??
Verzamelen bij Rijstal Venhof dit is het vertrek en eindpunt.
Gezellig gezamelijk een rit maken op de meinweg van 1 a 2 uurtjes? Afhankelijk wat de meerderheid wil. Daarna lekker gezellig wat eten/drinken wat iedereen zelf wil natuurlijk.
Het lijkt me een leuk idee dit te doen als we beetje weer de "normale" tempraturen krijgen.
De rit zal enkel stap en draf betreffen. Mits het een kleine groep(3 a 4 ) is dan overleggen we
Silence
Ik zit momenteel met een blessure....dus kan niet rijden. Kan er alleen onder het zadel worden deelgenomen of ook aangespannen? Mijn paard is niet dragend, dus als ik kan rijden, kan ik haar meenemen. Onze D-pony heeft net een veulen en de E-pony moet er eind mei eentje krijgen.
In het Leudal is een veertien kilometer lange ruiterroute uitgezet. Deze is ook toegankelijk voor aanspanningen. In De Meinweg is een netwerk van ca. 30 kilometer ruiterpad. Mennen is alleen toegestaan met ontheffing van de Gemeente Roerdalen. Het is niet toegestaan buiten de aangegeven ruiterpaden te rijden.
Dan is het even afwachten hoe het met mijn blessure zit. Volgende week ga ik een afspraak maken om mijn bekken recht te laten zetten. Hebben jullie al enig idee in welke maand jullie de rit willen organiseren?
Klinkt leuk. Ik weet niet zeker of mijn paard nu drachtig is of niet.. (eentje moet snel bevallen).. Anders kan ik wel met haar komen! En inderdaad gelieve de datum ruim van te voren beslissen ivm vrijvragen van het werk.