Wij gaan een meeting organiseren van meiden uit het topic Havo eindexamen 2013. Uit dit topic is een soort van vriendengroepje ontstaan en een aantal van dit groepje zit in een whatsapp groepsgesprek, genaamd de Pedoberen bij t leren. Niet iedereen van 'het groepje' zit in het whatsappgesprek, dus ook niet iedereen weet er vanaf, dus vandaar dat ik maar even een topic heb gemaakt.. Uitgenodigd zijn Kirsten, Karlijn, Sanne, Anne, Esmee, Dieuwke, Iris, Monique, Rachelle, Vera, Lisa, Denise, Mare, Hannemarie, Julia en ikzelf, Corine dus!
Hoe organiseren we zo iets? Ik denk dat we het beste eerst kunnen kijken naar óf je meewilt, en waar je graag naartoe wil..
Waar? Geen idee, waar willen jullie graag? Het leek ons een leuk idee om ergens naar een attractiepark te gaan. Dus als iedereen even hier reageert of ze graag meewillen en naar welk attractiepark (of eventueel iets anders wat misschien leuk is?) ze graag willen, kijken we daarna wel even naar een datum!
Datum kijken we dus later wel naar, dat is iets wat ik ook niet in mn eentje kan beslissen dus er moet eerst veel gereageerd worden hier, maar ik denk dat het een leuk idee is om eind april / begin mei te doen? Na de examens gaan er waarschijnlijk al een hele hoop mensen op vakantie / examenreis of whatever. Eind april / begin mei is inderdaad de tijd dat we moeten leren voor onze examens, maar een beetje ontspanning tussendoor lijkt me ook wel fijn toch?
BARST LOS MET IDEEËN ZOU IK ZEGGEN !
. Volgens mij. En ewe hebben best veel uit friesland dus kunnen we beter iets hoger zitten dus walibi dan efteling.