Ik wilde graag een keer een labrador wandeling organiseren. Dit omdat ik zelf ook een labrador heb en ik het zo leuk vind om te zien hoe zij met andere labradors speelt. Dit gaat namelijk bij haar altijd goed.
Zijn er mensen die interesse hebben? Graag dan je naam/ je hond opgeven.
Ik wilde het graag bij de Utrechtse heuvelrug organiseren maar ideeën zijn welkom.
Goh, dat is wel een heel eind weg, en wij zullen dan met het OV moeten komen, dus voor mij is het even afhankelijk van de datum (en of het met het OV te bereiken is / we met iemand een stuk mee kunnen rijden) of het gaat lukken of niet, maar ik heb wel interesse. Ik heb een 2jarige zwarte labrador, teefje.
Als je een andere leuke plek weet is dit ook welkom hoor:) En nee helaas niet in de trein. Met de bus mag wel je hond gratis mee maar niet met de trein
Wel leuk dat jullie wel intresse hebben. Evt als we naar een andere locatie gaan kan ik tegen die tijd wel een hond mee nemen
Laurahh
Geplaatst: 20-03-13 13:24
Nee voor je hond moet je gewoon betalen, behalve als het een klein schoothondje is
Het lijkt mij ook wel leuk, maar utrechtse heuvelrug is wel een eind rijden..
nicoletjee
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-13 13:25
Laurahh schreef:
Nee voor je hond moet je gewoon betalen, behalve als het een klein schoothondje is
Het lijkt mij ook wel leuk, maar utrechtse heuvelrug is wel een eind rijden..
Hoi laurahh heb jij misschien een andere locatie?
Laurahh
Geplaatst: 20-03-13 13:27
Veluwe? Posbank?
Wij hebben trouwens een dolle 3jarige gecastreerde blonde reu
Laatst bijgewerkt door Laurahh op 20-03-13 13:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Thrive
Geplaatst: 20-03-13 13:27
Heb even Eva op de site van NS gevraagd, en die zegt het volgende: 'Voor aangelijnde huisdieren koopt u voor € 3,- een Dagkaart hond bij de NS-kaartautomaat of de NS-servicebalie. Een Dagkaart hond is ook verkrijgbaar voor de OV-chipkaart. Zorg daarnaast voor een geldig vervoerbewijs voor uzelf. Heeft u een NS- of OV-Jaarabonnement dan mag u één hond gratis meenemen in de trein.'
Die 3 euro is wel te overzien, en ik heb een studentenOV, dus het zou ook nog kunnen dat ze dan wel gratis mee mag
Ik heb meerdere datums dat ik zou kunnen en die zijn:
28 april, 5 mei, 12 mei, 19 mei, 26 mei,
hopelijk kunnen jullie ook 1 van deze datums mensen vanaf buiten mogen ook mee dus als je iemand kent die ook een labrador heeft kan je het gewoon vragen. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik al deze dagen een auto en zal ik 1 iemand met hond kunnen ophalen vanaf het station. Indien er meerdere opgehaald moeten worden moet ik even kijken of ik de auto van mijn ouders kan mee nemen dan zouden er twee mensen met een hond mee kunnen. Mits je hond ook rustig voorin kan zitten. Anders kan die van mij evt nog voorin.