Daar aangekomen bleken we de eerste te zijn, paard uit de trailer gehaald en mijn chauffeur voor de heenweg kon weer vertrekken. Even later arriveerde richtje (wiens paard spontaan hengstig werd toen die van mij (ook een merrie) erachter stond en nog wat later Koortje.
Ik kon de auto van cobie gebruiken om de trailer weer even achter te hangen zodat nikita in de tussentijd op de trailer kon staan…
Kon een kwartiertje van de eerste groep meekrijgen en toen moest ik zelf al beginnen met losrijden. Nikita was een beetje nerveus in het begin, maar na een paar minuten ging dat al weer een heel stuk beter.
Tijdens de les, moesten ook mijn beugels twee gaten korter, zat best wel vreemd maar ik merkte wel dat je dan stabieler zit en dat je hulpen meer effect hebben. Ook het spreiden en laag brengen van je handen om de nagevelijkheid eenvoudiger voor elkaar te krijgen was een goeie tip. Heb al met al lekker gereden (ook heerlijk de ruimte in zo'n 20 X 60 bak

Na de les uitgestapt en toen nikita weer op de trailer gezet, nog een klein beetje van de andere groepen gezien en overal een beetje geluld.
De demonstratie van Judith was erg interessant, heel leuk om te horen hoe ze On Top traint. (weten we weer even wat het uiteindelijk doel is

Nou als laatste rest me nog om Anouk en Judith te bedanken voor het organiseren van deze geweldige dag! En verder iedereen te bedanken die me gisteren geholpen hebben!!