Na een stressweek en een paar onverhoopte en vervelende afmeldingen op het laatst (kreupele paardjes, nooit leuk) hadden we door een

Zelf de eerste groep opgevangen (waren nog voor mij op stal

Zelf les ik al enige tijd bij Judith, dus voor mij was dit een les met als extraatje vreemde paarden (wat toch wel de nodige spanning opleverde bij Saar). Na een half uur liep ze echt fijn, goed over haar rug, bij mij, los in haar lijf en gehoorzaam

Na de les, afzadelen en nog een stukje zien van de laatste groep en uiteraard Judith zelf met On Top! Zo heb ik haar nog niet eerder zien trainen, met die uitleg erbij die ik echt heel erg goed vond van haar, was het een behoorlijk duidelijk verhaal op een hoger dressuurniveau (na een dag met toch vrnl. jonge en/of groene paarden). Ik kon duidelijk merken dat ook Judith zich goed had voorbereid op deze dag! De Kur was erg leuk om te zien, we hadden een echte PRIMEUR! Ze had hem echt nog nooit eerder zo gereden. On Top, ik vind hem echt

Daarna naar huis en lekker niets gedaan, tot het internet gemaakt was. En hier zit ik nu, vermoeid maar tevreden met in mn achterhoofd: wie weet, 2 x per jaar zo'n clinic als er animo is???