ik was Zondag op P&K te vinden.. de 2 dagen ervoor was ik in ermelo op de hengstenkeuring...
zondag er vroeg uit. mn trein vertrok om kwart voor 9. kwam om half 10 aan in Den Bosch.. helemaal verkeerd gelopen anar de brabanthallen maarja. ik ben er gekomen

toen Liberty gebeld want die had een kaartje helemaal top!

lin zich even omgekleed en even naar de stand gelopen.. in een oogopslag van alles gezien..
linda sleurde me overal langs heen. van craigthnethan (ik schrijf het denk ik fout

even gekletst en toen even de stand van de forest bekeken werd ik meteen aangesproken met jij was gister op de hengsten keuring.. jawel ik ben berucht

daarna maar een plekje opgezocht bij de shows, en de hele tijd zitten kijken tot de pauze.. vond er leuke shows bij zitten, maar nog niet echt spectaculair..
daarna niet alles gezien. wel de foresters natuurlijk!

toen gingen linda en ik zoals ze al vertelde op zoek naar een marathon wagen. wat een moeilijk gedoe zeg haha linda is veeleisend..
maarja folders verzameld en terug naar de ring. snel gekeken naar het 8span shire's wat een indrukwekkend gezicht zeg !!! prachtig!!!
daarna nog langs de stallen gelopen en nog standjes. onderhand was het zo'n beetje tijd voor de parade..
beetje geholpen Magpie intespannen en daarna tribune opgezocht.. zag er ook leuk uit zo de parade...
daarna richting losrijbak gelopen want ze moesteno m 10 voor 4 nog een show geven.. en jawel wie kwam daar in de bak? Tineke Bartels... erg leuk! heb even met linda haar digi opgehaald en de fotos gemaakt...
zitten wel wat goeie bij (zie voor de link topic van liberty) toen naast een bokker gaan zitten en kijken naar de show en tineke bartels. vond ik ook een erg leuk stukje wat ze liet zien. leerzaam ook. toen nog een poos rondgelopen en de laatste paar shows gekeken...
ik vond de groningers erg leuk
helaas dat al veel mensen weg waren.... kim ik vond het een leuk duo!!!!!
het was een zeer geslaagde dag. en om 6 uur misde ik natuurlijk de trein en mocht ik een half uur op het perron wachten... daarna op utrecht ook nog 20 minuten dus dat ging lekker... om 8 uur was ik dan eindelijk thuis. een zeeeeeeer vermoeiend weekend met vrijdag verichtingen hengsten NF stamboek. zaterdag de hele dag NF keuring
en zondag een super leuke afsluiter Paard en Koets...
groetjes Eline