*dag 1*
Op zaterdag vertrok ik al vroeg met Sonja (Colga op bokt) en haar moeder naar Paard en Koets, ik had er zin in

Tegen de tijd dat we moesten rijden ben ik langzaam aan Magpie gaan optuigen, en dwars door de stands naar de stallen gelopen en haar ingespannen. Ze was lekker rustig dus wat ingereden en toen mochten we als eerste naar binnen. Ik had 2 kinderen mee in de kar, onze reserve ruiters van het carroussel. Na mij reed de carroussel, die ik floot vanaf de bok

Daarna is iedereen naar huis gegaan en bleef ik samen met mijn moeder en een kennis achter om de stand te beheren. Af en toe even een rondje gelopen waar ik Unitas, Sypheron (mooi petje Roy

Tegen half 10 sloten wij de stand en zijn we gaan kijken bij een clinic zadelmak maken van de DreamStables, hier deed een paard van Unitas mee, Unitas zelf

*dag 2*
Deze dag had ik geen stand, dat deden ze van het stamboek zelf. Wel makkelijk, want deze dag moest ik 3 keer rijden, 2x show en 1x stamboekenparade. De shows gingen weer top! De laatse show was nog wel het leukste, Tineke Bartels reed tegelijk los met ons, en dat was echt grappig om te zien, Tineke en dan 8 van die Foresters ernaast als een molenwiek! Foto's zijn ervan gemaakt, de digitale zijn wat wazig, de gewone komen deze week

Tussendoor eens lekker rondgewandeld, kwam ook wat mensen tegen waar mee ik op instructieweek was geweest, echt leuk

Zo, dat was het wel ongeveer denk?? Ow ja, tussendoor nog Chatelaine, Ethalate en Tinne gezien, Maartjuh zien rijden, en nog een hele zooi bokkers gezien volgens mij, al weet ik niet wie

Mijne mede-bokkers, tot volgend jaar

Enne Kim, Orbaldo is