Eenamaal aangekomen op stal dynamiek eventjes hersteld ze had vanacht lekker met haar hoofd in de stront liggen slapen (gek beest

Dynamiek ingepakt en ingeladen en samen met chronos richting amersfoort. Eenmaal aangekomen eventjes binnen geweest om een bak koffie te drinken en hopen om een paar bokkers te ontmoeten, maar helaas ik herkende niemand

Snel de paardjes opgezadeld en hebben samen met chronos en mark losgereden in de buitenbak.
Eenmaal binnen en we hadden wat gestapt vraagt judith zo wat doe je met dynamiek Endurance

Maar het ging voor mijn gevoel goed alleen dat ik dynamiek hoger op moest rijden en dat ik mijn teugels korter moest maken, maar dynamiek was al aardig snel nat zodat mijn teugels snel weer uit mijn handen gleden, dus daar heb ik een paar opmerkingen over gehad, ook heb ik zo af en toe problemen met het aangalloperen en terug komen in de draf ze heeft me goede tips gegeven, nu kan ik verder lekker thuis oefenen.
Toen zijn chronos en ik nog in het bos wezen uitstappen (aangezien chronos daar de weg weet).
Uiteindelijk zijn we de paardjes wezen inladen, kwam nog een iemand tegen die voor mij een bekend gezicht had, ik weet haar naam niet ze stond bij de trailers, ze herkende mij ook maar waarvan

We hebben helaas de keur op muziek van judith niet kunnen zien.
Maar ik heb nu door deze clinic te rijden me zelfvertrouwen terug gekregen, en zal zeker volgend jaar zeker mijn eerste officiele dressuurproefje gaan rijden.
Het was gewoon toppie ook hoe dynamiek zich gedroeg.
en wil chronos bedanken voor deze fantasiche dag ze heeft mij overgehaalt om deze clinic te rijden.
Anoukie ik wil je bedanken voor het regelen van deze dag en de goede verzoring.
Angelique en Dynamiek