Wie rijdt er nogmeer in de oisterwijkse bossen/moergestel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melody7

Wie rijdt er nogmeer in de oisterwijkse bossen/moergestel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 12:23

Sorry modjes als het verkeerd staat!

Ik vroeg mij af of er misschien meer bokkers zijn die in het natuurgebied in moergestel rijden (zandpaden langs de snelweg)
of in oisterwijk (oisterwijkse bossen & vennen) Ik rij hier namelijk altijd, maar ken hier eigenlijk niemand in de buurt die er ook rijdt , en
het leek me leuk om misschien eens met andere te rijden, dus misschien zijn er wel bokkers die ook hier rijden en zin hebben om (in de zomer) eens mee te gaan? Het is dus eigenlijk niet echt een meeting, ik zoek meer gewoon iemand/een paar die het leuk vinden om zo nu en dan eens te gaan rijden :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 20:29

Ik rijd ook in de oisterwijkse bossen en kampina :)

melody7

Re: Wie rijdt er nogmeer in de oisterwijkse bossen/moergestel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 20:54

Wat leuk! aan welke kant rij jij ergens? ik rij nu nog vooral in het stuk rond venkraai & bij het brandven, Kampina ben ik nog niet geweest omdat dat vanaf ons iets van anderhalf uur rijden is, maar als in de zomer haar conditie weer beter is ben ik dat wel van plan :)

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 21:11

Van hier naar venkraai en terug is ongeveer voor ons totaal 16 km.. opzich wel te doen, brandven ken ik eigenlijk niet :P

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 23:09

oh haha, dan zit jij denk ik net aan de andere kant? ik ben nog nooit in Haaren geweest eigenlijk :+ voor ons is het ong. 14 kilometer totaal denk ik! brandven ligt echt aan de rand tegen moergestel, is denk ik ook geen 'bekend' stuk :P (ik ken alleen daar een route, die bij venkraai en nog eentje achterlangs die volgens mij niet voor paarden is :P)