verslagje zondag!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

verslagje zondag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-03 20:59

Vandaag (zondag) al vroeg op 8:00 want we moesten om half 11 vertrekken naar Paard & Koets! Want er moest nog veel aan mijn pony (Rose) gebeuren. Uiteindelijk waren we om 11:15 in Den Bosch, bij P&K dus. Heel snel op zadelen want als we er te lang over deden konden we er niet meer uit, want de shires gingen optuigen. En dat is dus een 8 span, en die blokeren dan alles. En kun je er voorlopig niet meer uit.

Dus een klein uurtje los-gereden in de mini-bak. En toen werd het pauze en de tribunes liepen leeg. Toen er bijna niemand meer zat, mochten wij even een rondje in de grote bak rijden zodat de pony's even konden wennen. Doodsbang waren ze in het begin. Maar na enkele rondjes moetsen we er weer uit, want de pauze was bijna voorbij. Ong. 15 minuten later begon onze show.

Vandaag heb ik heel wat lager dan vrijdag gesprongen. Vandaag denk ik ong. 1.10, en vrijdag 1.30. Maar vandaag ook over stoelen en lint enzo gesprongen. Ze sprong alles super! Jammer genoeg was de show weer snel voorbij. Na de show moesten we weer snel naar huis, want ik moest met mijn andere pony (Romeo) de uitreiking/parrade rijden. Want ik na de uitreiking/parrade had ik meteen weer dressuur wedstrijd.

Dus eerst moesten we naar huis, en we hadden totaal 45 minuten de tijd om van Den Bosch naar boxtel, en van boxtel naar den bosch. Normaal lukt dit wel in 45 minuten. Maar ook moesten we nog Romeo opvlechten, want ik had tenslotte straks wedstrijd. Dus snel in een kwartier opgevlochten. Uiteindelijk kwamen we 5 minuten te laat bij P&K aan, dus was de uitreiking/parrade al begonnen. Dus ik ben er gewoon bij gaan stappen, bij "mijn" ras, De Connemare. De uitreiking was een hele nieuwe ervaring voor mijn pony van 5 jaar.

Na de uitreiking/parrade weer snel weg, op naar de dressuurwedstrijd. We waren mooi op tijd voor de wedstrijd, dus nog even 45 minuten los rijden. Bij het los rijden liep Romeo super!! Echt heel goed. Dus ik moest de proef in, jammer genoeg was hij nog al kijkerig op vanalles en nog wat. Op zich ging het niet verkeerd.

Dus toen weer naar huis (niet op de uitslag gewacht duurde nog meer als 2 uur). Allebei mijn pony's verwend, door ze even te poesten en een lekker warme slobber te geven. En toen, toen zat ik hier dus te typen. Maar nu ga ik weer terug naar de wedstrijd, op de uitslag wachten. Dusse julie horen het nog wel!

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30621
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:12

Ok, wel een druk daagje dus. Ik vertrok vanmorgen half 8 naar mijn kennis. En kwam om 7 uur thuis. Een flinke dag voor mij dus.
Ik heb jou niet gezien. Wel een witte pony on de connemare stand volgens mij.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 10:09

jeetje wat een heen en weer gesjees Haha!Hopelijk ging je wedstrijd goed