Vanmorgen nog even lekker "uitgeslapen" en om 10.15 richting de paardjes gegaan. Jammer het regent

Schimmel had ze gelukkig nog lekker schoon gehouden, dus even een borsteltje er over en maar eens wat knotten er in gedraaid.
Om 11.15 op weg naar Amersfoort met een routebeschrijing van de routeplanner, nou dat hadden we beter niet kunnen doen want er klopte geen zak van, een keer verkeerd gereden maar goed.
Bij de ingang aangekomen vergaten we natuurlijk het bord te lezen, dus "goh waarom doet de slagboom het toch niet"

Daar nog iemand gesproken die volgens mij van bokt was,maar wie ...

Toen we de veewagen geparkeerd hadden maar even naar binnen gegaan,daar was het 2e groepje aan het rijden, even gekeken en toen opzoek gegaan naar Anouk, die wist ik te herkennen.
Anouk had ik al snel gevonden en na betaald te hebben nog even zitten kijken. Toen schimmel op gezadeld en vast wat los gestapt.
Toen kwam Mayo er ook aan en was het tijd voor ons.
We waren heel luxe met zijn tweeen, wel lekker hoor !!
Op zich heb ik zelf niet zo lekker gereden,maar dat doe ik de laatste week toch al niet zo, ze is zo slecht voor het been de laatste tijd,maar goed.
Het tweede gedeelte van de clinic ging toch wel iets lekkerder,maar niet spectaculiar.
Judith geeft lekker les en haar manier van rijden ziet er goed uit, verschilt wel iets met de intructrice thuis, maar in grote lijnen wel het zelfde.
Leuk om zoiets een keer mee te maken, al heb ik niet veel bokkers onmoet of gesproken.