Het ging wel aardig heb een tip gekregen met mijn handen wijd te rijden en mijn beugels AAAAARGGHHHH 2 gaten korter waardoor ik nu dus op 2 benen kreupel loop omdat mijn knieen niet je van het zijn

Verder liep Ro in het begin wat lastig met de aanleuning maar na 20 min was er naar mijn idee veel verbetering.
Op het laatst galopperen maar Ro was te moe om nog te dragen dus echt langzaam op het achterbeen galopperen zat er niet meer in. haar veulen is er pas een maand af dus we zijn weer net bezig dus moet ze nog stukken sterker worden achter maar dat gaat niet op zo'n korte termijn. ze was iig wel lekker los in der lijf

Daarnaast waren Richtje en Mieke leuk gezelschap en vond ik met name het rijden in een andere omgeving een positieve ervaring. ik vind het jammer dat ik andere bokkers niet heb zien rijden en Judith dan want ik moest weg.
CODY nogmaals bedankt dat ik in jouw plaats mocht, we moeten gauw eens meeten en dan neem ik iets voor jou mee!!!

Sorry geen foto's het was wat te donker, maar wellicht zijn er andere bokkers die mij hebben vastgelegd.
groetjes Merilyn