Fotomeeting pony's veluwe - Zat. 29 Juni (Ermelo)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Fotomeeting pony's veluwe - Zat. 29 Juni (Ermelo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:44

Ik had me aangemeld voor een andere foto meeting maar helaas werd ik niet uitgekozen. Vandaar dat ik nu zelf maar iets organiseer!

Ik zit Zelf kwa plek te denken aan de Ermeloose heide/bos. Dit is vlak bij de caluna. Je kan hier zo wel de hei op als gewoon lekker het bos in gaan!

De datum staat vast. Omdat er anders helaas niks van komt!
Mocht je zin hebben om mee te gaan stuur me dan even een pbtje met het volgende!

Voor de fotografe :
Naam:
Fotografienaam:
Voorbeeldfoto's (1 URL per regel):
Eventueel in de ochtend of middag :

Voor de pony's die mee gaan :
2 foto’s. (Hoofdfoto en stand/bewegingsfoto)
Naam pony:
Geslacht:
Ras:
Eventueel in de ochtend of middag :

Verder is het erg handig dat ik niemand wil afwijzen. Dus miss dat er wel 2 groepen gemaakt moeten worden met 1 in de ochtend & 1 in de middag! Natuurlijk is variatie ook erg leuk voor de foto grafen.

CynnJarig
Fotograaf

Re: Fotomeeting pony's veluwe - Zat. 29 Juni (Ermelo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:49

Lekkere ben jij zeg!
Op dezelfde dag in dezelfde omgeving omdat je bij de mijne bent afgewezen.
Verzamelplaats etc zouden jullie pas doorkrijgen per PB.

Wees dan ieder geval zo netjes om een andere dag te kiezen.
Dit is gewoon treiteren omdat je niet bent uitgekozen.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:51

Ook ik vind het niet erg netjes om het op dezelfde dag te gaan organiseren. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:51

Nee popje, ik pak Ermelo omdat ik dan me vriend niet hoef te vragen & dus ook geen trailer hoef te regelen omdat het voor mij op stap afstand is. Ik stuur je wel even een PB

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:52

Sani blijf jij lekker in je eigen topic? Daarom heb ik zo'n hekel aan bokt want nu word het RELLLLEENN YEAHHH

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:52

>;)
Vriendelijke toon heb je..

En bovendien maak ik zelf uit in welke topics ik mij meld. :)
En als ik wil melden dat ik het niet netjes vind, dan doe ik dat. :)

CynnJarig
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:54

Ik ben je popje niet. Let een beetje op je taalgebruik, wil je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 11:56

En als je je niet meld wil je dan weg gaan? Dank u!
En als Popje MIJN taal is thja MIJN keuze, nogmaals willen jullie je melden of niet? Anders haal ik er een mood bij!

CynnJarig
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:07

Ik heb er al een mod bij gehaald voor je hoor en braaf op je PB gereageerd.
Maar nee, ik word liever niet met popje aangesproken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:08

Thja ik heb liever dat andere mijn topic niet verpesten dus ja!
Ik heb braaf terug gepbt & dankje dat je dat al gedaan hebt, hoef ik het niet meer te doen ;)

CynnJarig
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:16

Verander gewoon de datum joh en er is niets meer aan de hand. Is dat nou écht zo moeilijk?

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:16

Ze heeft het alleen gedaan omdat dan de mensen die niet uitgekozen zijn toch een andere meeting kunnen doen en de mensen die zich op hebben gegeven dan al kunnen

CynnJarig
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:20

Zoals ik al zei, wilde ik waarschijnlijk een 2e meeting gaan houden met de mensen die niet zijn uitgekozen.

En ik ga mijn datum niet veranderen. Mijn fotografen en modellen rekenen daar op.
Kies gewoon een dag later en er is niets aan de hand zoals ik ook al zei. Maar nee, je moet persé op die dag want alle andere dagen kan je op een magische wijze niet. Ik vind dat nogal moeilijk te geloven. :)

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:21

verastar1 schreef:
Ze heeft het alleen gedaan omdat dan de mensen die niet uitgekozen zijn toch een andere meeting kunnen doen en de mensen die zich op hebben gegeven dan al kunnen

Maar moet dat op dezelfde locatie?

En TS kan dan wel noemen dat het 'aan de andere kant' is, maar dat maakt geen verschil. Cynn_x moest nog een keuze maken qua locaties. En zij moet zich nu in die keuze laten beinvloeden door hetgeen wat Macholoverr nu doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:22

Waarschijnlijk... Dus niet zeker daar naast vinden mensen een fotomeeting erg leuk & gezellig, je doet als of ze van jou zijn & je ze niet wil delen. Ga jij maar gewoon lekker jou gang dan ga ik lekker me eigen gang goed? Opgelost ;) En ik verander mijn datum & plek niet!

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:24

maar in het begin stond er toch dat het op de heide bij hulshorst is of is dat veranderd

CynnJarig
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:25

macholoverr schreef:
Waarschijnlijk... Dus niet zeker daar naast vinden mensen een fotomeeting erg leuk & gezellig, je doet als of ze van jou zijn & je ze niet wil delen. Ga jij maar gewoon lekker jou gang dan ga ik lekker me eigen gang goed? Opgelost ;) En ik verander mijn datum & plek niet!

Ik heb pas gisteren de lijsten bekend gemaakt.
Mag ik dan niet 1 nachtje slapen en dan bedenken dat ik nog een vervolgmeeting wip organiseren? :+ uhh...?

En ze zijn niet van mij absoluut niet. Waar zeg ik dat?
Maar ik vind t gewoon oneerlijk dat je het op deze manier doet. Jij kan gewoon je datum veranderen. Ik niet. Mijn lijsten zijn al bekend.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:26

Ik heb ook een Mod ingelicht hoop dat er nu snel ingegrepen word want ik heb hier zo geen zin in!

CynnJarig
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:27

Ik moet toch rekening houden met ruimte, parkeerplaats etc? Dus nee exacte locatie wist ik nog niet. Daar ben ik nog druk mee bezig. Rijd daar ook eerst heen om te kijken wat geschikt is.
Meerdere malen in het topic aangegeven.

verastar1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:28

ow oke dan heb ik er over heen gelezen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:33

Bij Calluna moet je toestemming vragen om met de trailer te parkeren.
Het is hun terrein. Je hebt dan alleen het hele kleine terreintje bij het spoor, maar daar kunnen niet meerdere trailers staan.

Bedenk ook dat het ontzettend druk (veel wandelaars en fietsers) is op zaterdag (in de zomer) dat het heel moeilijk is mooie foto's te maken zonder andere mensen in de weg te rijden/staan en zonder dat er andere mensen op de foto komen.

Ik heb nl zelf een x een shoot gehad (alleen voor mij) en dat was al moeilijk (lees veel loslopende honden, altijd wel iemand mee op de foto, veel fietsers), laat staan als je met meerdere dit wilt.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:47

In overleg met Cynn_x toch een korte verklaring voor onze reactie hier:

Cynn_x heeft een meeting georganiseerd ( [BM] Fotomeeting Pony's Veluwe - zat. 29 juni ) waar gisteravond de uitgekozen fotografen en modellen voor bekend zijn gemaakt.
Macholoverr is daarop niet uitgekozen als model met haar paard en als reactie daarop heeft ze nu dit topic ( [BM] Fotomeeting pony's veluwe - Zat. 29 Juni (Ermelo) ) geopend met daarin een 'nieuwe' meeting (en een sneer naar die van Cynn_x) op dezelfde locatie en datum.

Ik heb begrepen van Cynn_x dat zij nog geen locatie in gedachten had en zich nu dus moet gaan schikken naar een 'gedwongen' locatie doordat Macholoverr het heft in eigen handen heeft genomen..
Als ik kijk naar meetings op de Loonse en Drunense duinen wordt daar netjes rekening gehouden met elkaar en ook zoveel mogelijk gekeken naar data waarop anderen niet al een meeting georganiseerd hebben en die data ook echt overgeslagen..
Vandaar onze reactie. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 12:52

Dat is heel leuk lief & aardig maar zo als Brainless al zei weinig plek voor trailer & je moet er toestemming voor hebben! Dit is dus niks voor jullie als jullie daar met 10 man heen gaan met trailer + 10 man zonder trailer!. Daarnaast heb ik dit expresse zo gedaan om het feit dat ik jullie dan NIET is weg zit. Er is dus geen probleem & er word van een mug een olifant gemaakt!

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:10

Ik zou ook zo niet weten waar je in de buurt wel kan staan met zoveel trailers/auto's.
Ook moet je zeker zijn dat het niet bezet is door andere mensen.
Aan de kant van de bosbeskwekerij zit ook een P, maar dat is openbaar en zal niet volledig vrij zijn voor meerdere trailers.
Dat is samen met die bij Calluna de enige grote P bij de hei (zo uit mijn hoofd).
Je zou kunnen kijken of je in de buurt gebruik zou mogen maken van een wei, dan heb je iig genoeg ruimte om te laden en te lossen.

De grote hei zal denk ik toch geschikter zijn omdat je daar heel veel ruimte hebt.
En je kan daar ook aangespannen goed uit de voeten (je kan daar iig keren met je kar, dat is op de kleine hei bijna niet mogelijk).

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-13 13:46

Ik dacht al dat mijn stipje weg was bij dit topic...
Blijkt het dus een andere meeting te zijn.
Niet zo handig dit, vooral als je ook nog eens dezelfde titel kiest voor je topic -O-