Ik had een tijdje geleden een topic gezien van iemand die vriendinnen zocht in Limburg. En hoewel ik heel lang getwijfeld heb over het maken van dit topic, vind ik het toch een leuk idee.
Alhoewel ik niet zeker wist of ik het bij Bokmeetings wilde zetten, maar ik denk toch dat het hier het beste past. Ik ben 24, woon sinds begin dit jaar in Utrecht, maar ik kom zelf vanuit omgeving rotterdam en ken hier dus niet zo veel mensen.... Ok, eigenlijk bijna niemand
Ik studeer Orthopedagogiek en ben bijna klaar. Mijn stage is hier in de buurt en aangezien ik daar drie dagen per week moet zijn, was het handiger (en leuker) om hier te komen wonen. Nu begin ik wel te merken dat het leuk zou zijn als ik hier wat mensen zou kennen! Dus... lijkt het je een leuk idee, dan kunnen we er misschien wel een Boktmeeting voor nieuwkomers in Utrecht o.i.d. uitslepen
Ook ben ik aan het rondspeuren voor een cursus of les, zodat ik dingen kan gaan doen die ik leuk vind, zoals tekenen, schilderen, fotografie, yoga enz. Maar wil dan wel ergens terecht komen waar mensen van ongeveer dezelfde leeftijd zitten. Misschien doe je zelf zoiets in Utrecht en weet je een leuke plek... laat het weten!
Nou Utrechters, kom maar op
is best zwaar ja, zit er nu ook zo op de helft van het jaar even een beetje doorheen,maar komt vast wel weer goed!

Ook ik zit in het Utrecht HK - topic en ken daarvan ook veeeele leuke en gezellige meiden inmiddels!