Ik heb zelf echt een halve inloopkast aan paardenspullen die ik wil verkopen, maar ik raak niet alles op internet kwijt.
Graag zou ik het op een markt verkopen maar ik weet niet of er binnenkort hier iets in de buurt is waar dit kan, zo nee, ik kan zelf ook wel iets opzetten. Maar is er hier in de buurt animo voor een kleine markt waar mensen hun tweedehands paardenspullen kunnen verkopen en kopen? En zo ja, weet je dan iemand met een grote schuur etc waar dat dan kan? In Noord-holland uiteraard.
ik heb ook nog wel een heleboel spullen ergens op zolder liggen waar ik wel vanaf wil, lijkt me leuk als er iets geoorganiseert word maar zit je dan niet aan vergunningen vast?
ThePast03
Geplaatst: 09-03-13 19:23
ED --> BM
MadelonSunny
Geplaatst: 09-03-13 21:36
Leuk idee! Helaas voor mij veel te ver weg. Maar ik vraag me ook af of je daar geen vergunning voor moet hebben ofso?
lijkt me leuk, meestal is zoiets wel mogelijk in samenwerking met een rijverening in de buurt. zou het wel fijn vinden als het niet verder naar beneden gaat in noord holland. ik kom van texel dus hoorn is kwa afstand wel echt de max
Vaak heb je ook zo'n tweedehands paardenspullenmarkt bij een rijvereniging. Bij ons in de buurt is dat eens in de zoveeltijd bij de zaanse ruiters. Daar mag je dan gewoon zelf gaan staan en hoef je niet naar vergunningen te kijken.