Ik neem de kur op muziek voor mijn rekening, in Barokke stijl: Le Danse Baroque.
Mooi kostuumpje aangeschaft, wit hengschtie had ik al

Muziek van Malcolm mc Laren.
Opeens bleek ons debuut op P&K te zijn en moest ik nog vaart maken, dus in 2 weekjes de kur erin gestampt. Ik heb hem 1000 keer gereden: in de auto, in mijn slaap, op mijn werk enz.
Zenuwachtig was ik niet, hij heeft me nog nooit in de steek gelaten, dus dat verwachtte ik deze keer ook niet. En inderdaad, ondanks de zeer beroerde bodem waar hij echt last van had en zich wat vasthield en de zeer beperkte mogelijkheden tot losrijden heeft ie het prima gedaan.
Thuis was ik nog wat aan het klungelen geweest met de series, maar als het moet....dan rijd je gewoon en dan gaat het goed!!! Thuis ben je teveel bezig met: beter, nog beter, best!
's avonds moest ik onverwacht nog in de kleine ring en dat was een regelrechte aanfluiting. 1 minuut buiten stappen en dan passageren en galopspirouettes doen....dat kan niet...
Hij heeft zijn best gedaan, ik was (en ben!) supergelukkig met 'm!!!

De anderen uit mijn groep hebben het ook fijn gedaan. De striptease vond ik echt super. We gaan nu bij alles de puntjes op de i zetten en perfectioneren.
Jammer genoeg heb ik bijna geen andere shows gezien. Voor Kim was ik jammer genoeg te laat. Wel iemand van bokt gezien die op een pony (haflinger?) zat, en er eentje voor had aan een lange teugel....echt super om te zien.

Foto's van onze show zijn binnenkort te zien op www.paardenfoto.nl
X Suzanne