Fotografen
Voor deze meeting ben ik opzoek naar 8 fotografen. Zij zullen op kwaliteit beoordeeld worden.
Ik heb gekozen voor 8 fotografen op basis van het aantal modellen. (twee fotografen per model)
Wil je je graag aanmelden als fotograaf? Stuur dan een persoonlijk bericht naar mij toe met daarin je portfolio. Ga geen lijsten in het topic quoten.
Zet er ook bij of je je voor zondag 7 april of zondag 14 april wilt aanmelden
Modellen
Ik ben op zoek naar 8 honden met een leuke uitstraling.
Het is van belang dat de hond goed luistert, goed met andere honden overweg kan en los van de riem kan rondlopen.
Wil je je hond graag aanmelden? Stuur dan een persoonlijk bericht naar mij toe met een duidelijke foto.
Zet er ook bij of je je voor zondag 7 april of zondag 14 april wilt aanmelden
Ik zal in het topic een lijst bijhouden van de fotografen / modellen die zich hebben aangemeld.
Als eerste zullen de fotografen worden uitgekozen en daarna de modellen.

Weerterbergen is een mooie locatie met een uitgespreide zandvlakte vlakbij Weert gelegen.

Er is vlakbij een parkeerplaats tegenover Hocogroep international: https://maps.google.nl/maps?q=hoco+groe ... 16&iwloc=A
Vanaf de parkeerplaats is het een kleine 10 minuutjes lopen.

De meeting zal plaatsvinden op zondag 7 april of zondag 14 april.
Dit ligt aan de beschikbaarheid van het aantal modellen en fotografen.

De meeting zal beginnen om 11 uur.
Ik zal een tafel meenemen en zorgen voor drinken en wat koekjes voor in de pauze.
Het schema zal er als volgt uitzien:

Na de meeting zal er een site worden opgezet waarop de fotografen 10 tot 15 foto's per model op webformaat met copyright neer zullen zetten.
Er worden geen gratis originele bestanden weggegeven. Deze kunnen wel nabesteld worden. Dit tarief verschilt per fotograaf.
Groetjes Lieke