ik hoor het graag!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jumpie schreef:Had ik al gezien inderdaan finnens, maar das toch weer 1,5 uur rijden met de trailer. Ik hoop eigenlijk een keer op een fotomeeting in Lauwersoog, dan kan ik er ook zelf heen rijden met trailer, naar havelterberg niet (nog geen E-rijbewijs).
Of in in ieder geval in Groningen of stukje friesland, ik woon echt helemaal bovenin
Jumpie schreef:Had ik al gezien inderdaan finnens, maar das toch weer 1,5 uur rijden met de trailer. Ik hoop eigenlijk een keer op een fotomeeting in Lauwersoog, dan kan ik er ook zelf heen rijden met trailer, naar havelterberg niet (nog geen E-rijbewijs).
Of in in ieder geval in Groningen of stukje friesland, ik woon echt helemaal bovenin
palousa88 schreef:Jumpie schreef:Had ik al gezien inderdaan finnens, maar das toch weer 1,5 uur rijden met de trailer. Ik hoop eigenlijk een keer op een fotomeeting in Lauwersoog, dan kan ik er ook zelf heen rijden met trailer, naar havelterberg niet (nog geen E-rijbewijs).
Maar eens een topic openen? Met animo voor lauwesoog? Zullen er vast genoeg zijn probeer er eentje te organiseren met meerdere mensen
Maysie schreef:Ik denk dat het het mooiste is als ze er ook wat oud uitzien want je kan ook een 20 jarige hebben die er nog heel jong uit ziet, dan valt lijkt mij meer onder een gewoon paard dan onder een paard wat er daadwerkelijk uit ziet, want dat straalt juist altijd die wijsheid af
palousa88 schreef:Maysie schreef:Ik denk dat het het mooiste is als ze er ook wat oud uitzien want je kan ook een 20 jarige hebben die er nog heel jong uit ziet, dan valt lijkt mij meer onder een gewoon paard dan onder een paard wat er daadwerkelijk uit ziet, want dat straalt juist altijd die wijsheid af
daar heb je gelijk in!, ik vind het daarom ook moeilijk om er een leeftijd bij te zetten! dus voor de mensen die zich af vragen welke leeftijd heb ik het antwoord: dat moet je zelf beslissen als jou oudje leuke grijze haartjes heeft en de uitstraling van een wijs oud diertje ben je hier wel goed