Hoi allemaal!
Ik heb de smaak te pakken: ik vind het organiseren van fotomeetings voor honden ontzettend leuk en wil hier dan ook graag mee verder gaan! Ik merk namelijk dat er toch nog redelijk veel vraag naar is in het noorden van het land, zowel van de modellen als van de fotografen hier in de buurt.
Net heb ik een uur besteed aan locaties zoeken, maar ik ben toch weer uitgekomen bij Terhorsterzand in Beilen. Dit omdat het hier zó ontzettend gevarieerd is. Je hebt tot je beschikking: heide, een strandje, een meertje, zandpaden, bomenranden, een zandvlakte. Het gebied is redelijk groot, dus bezoekers die graag een zomerse wandeling maken zijn makkelijk te ontlopen, zodat je geen tot zo min mogelijk mensen op de achtergrond zal hebben. De drie foto's die in dit topic staan, zijn dan ook gemaakt in dit gebied. Ik heb deze erbij gezet, zodat jullie een goede indruk krijgen met wat je allemaal met de omgeving kan doen.
De meetings die ik eerder al heb georganiseerd in deze omgeving:
[BM] Fotomeeting Honden - Terhorsterzand 17/02
[BM] Vervolg fotomeeting Terhorsterzand: 21/04
Om iedereen een eerlijke kans te geven op een plekje op de modellenlijst, is het helaas niet de bedoeling om honden op te geven die 17/02 of 21/04 al mee zijn geweest. Ik ga er vanuit dat hier begrip voor is, en anders hoor ik dit graag via een privébericht.
Mijn plan was om dit keer 8 modellen en 8 fotografen mee te nemen, om de dag iets in te korten. Het zal in juni wel redelijk warm zijn en dan is het fijn als we niet 6 uur lang in de hitte staan. Er zullen dan 4 modellen 's morgens komen en 4 modellen 's middags. De fotografen gaan gewoon op volgorde van inschrijving. De honden worden aangemeld en die worden uitgekozen door de fotografen. Inschrijving is dus geen garantie dat je mee kan. De datum is zondag 30 juni.
Dit zal voorlopig, tot het (einde van het) najaar de laatste door mij georganiseerde fotomeeting voor honden zijn, gezien de temperaturen en gezien het dan vakantie-periode is.
Ik wil graag mee als fotograaf
Zou je dit dan even in willen vullen? PB's lees ik eerder dan het topic, dus je doet er verstandig aan om je via PB aan te melden.
Boktnaam:
Naam:
Fotografienaam:
Website:
Ik wil graag mee met model
Willen jullie ook even een ingevuld lijstje uitsluitend via PB naar mij sturen?
Boktnaam:
Naam hond:
Ras hond:
Teef of reu:
Geholpen: Ja/nee
Foto hoofd:
Foto hele lichaam:
Meer foto's mag uiteraard, maar deze twee foto's zou ik sowieso graag willen ontvangen.
De inschrijvingen van modellen sluiten op 24 maart om 20:00.
Uiteraard hoop ik weer op een gezellige, en voor de fotografen een leerzame dag! Maar dat moet lukken!